Overkill Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 hade inte jag heller inna jag flyttade hit 😛 men göteborg är ju rätt fint fast ganska så stort och utspritt centrum ändå
slejnard Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 göteborg är bra. känn ingen sorg för mig göteborg..
slejnard Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 rensat kakor (första gången på denna sida) å startat om datorn. en fundering..vad är egentligen cookies?
slejnard Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 finns inte så mkt att raka här...på huvvet alltså..
slejnard Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 finns det bra program för att kolla om nån har hackat sig in i ens konto? tex här eller ens mailadress?
Pico Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 finns det bra program för att kolla om nån har hackat sig in i ens konto? tex här eller ens mailadress? Olsberg 1.0, finns ju för forumet. Vet inte om det är buggfritt eller ej dock. 😮🙂 Näe, känner inte till något sånt program. Svårt att kontrollera sånt om du inte har tillgång till logfiler för de olika systemen.
Pico Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 BESTEFAR JEG KAN IKKE SIMME Men drunkna då din jävel! 😮🙂
slejnard Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 Olsberg 1.0, finns ju för forumet. Vet inte om det är buggfritt eller ej dock. 😮🙂 Näe, känner inte till något sånt program. Svårt att kontrollera sånt om du inte har tillgång till logfiler för de olika systemen. OK! Har funderat på att kontakta honom ang nånting. En kompis inom data säger iofs samma sak att det tex är omöjligt för nån att låtsas vara nån annan. Kanske dax att printa mail.
Pico Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 "Programmet visas även i HD-kvalitet, på TV4HD." Hade han inte kunnat säga bara "Programmet visas även på TV4HD", osså får folk liksom lägga ihop 7 och 19,2.
Pico Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 OK! Har funderat på att kontakta honom ang nånting. En kompis inom data säger iofs samma sak att det tex är omöjligt för nån att låtsas vara nån annan. Kanske dax att printa mail. Nja, så sa jag väl inte, och inte heller håller jag riktigt med din kompis. 🙂
slejnard Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 Nja, så sa jag väl inte, och inte heller håller jag riktigt med din kompis. 😮 Så "the fucking retard" kan gå omkring på nätet å låtsas vara tex mig/någon annan? I slutändan tror jag ändå att det visas vem som är ärlig. Har försökt ge er hints ibland iaf. 🙂
Neosus Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 Så "the fucking retard" kan gå omkring på nätet å låtsas vara tex mig/någon annan? I slutändan tror jag ändå att det visas vem som är ärlig. Har försökt ge er hints ibland iaf. 😮 Så du menar att du är inte du utan någon annan? ...eller ja någon annan är ju oxå du om det är du som är någon annan som skriver...eller ja alltså. 🙂
Pico Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 Så "the fucking retard" kan gå omkring på nätet å låtsas vara tex mig/någon annan? I slutändan tror jag ändå att det visas vem som är ärlig. Har försökt ge er hints ibland iaf. 😮 Alltså jag vet inte riktigt vad det gäller, trots att du droppar hints. 🙂 Men vad jag tänkte på är tex att man kan spoofa IP-nummer med mera, och få det att se ut som saker hänt från din dator (ditt IP) osv. Men är det bara en random retard så känns inte det så jävla troligt.
Fidden Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 Alltså jag vet inte riktigt vad det gäller, trots att du droppar hints. 😮 Men vad jag tänkte på är tex att man kan spoofa IP-nummer med mera, och få det att se ut som saker hänt från din dator (ditt IP) osv. Men är det bara en random retard så känns inte det så jävla troligt. Går det? Hur kan då ip-adresser användas som bevis på en rättegång, eller kan det inte det? 🙂
Pico Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 Går det? Hur kan då ip-adresser användas som bevis på en rättegång, eller kan det inte det? 😲 Ja, hur kan de användas som bevis i en rättegång? 😄 Logfiler i sig är ju spännande. Vet inte om det går spoofa hur som helst, när som helst iofs, är inte så påläst. Är väl kanske vissa tjänster som är speciellt sårbara. Man in the middle attacker är ju också "kusliga".
slejnard Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 Mjaa vette fan vad jag menar. Egentligen att "mr retard" går runt på forumet å sprider dumheter. Tom jag märker ju att stämningen dragits ner en del. Alla ni andra här verkar ju liksom känna varandra. Ponera att personen vet mitt namn och födelsedata och startar grejer i mitt/falskt namn här eller i andra forum. Och där kommer såklart IP-nr in! Känner mig trygg och ger därför hints om vem jag är om än full(ful) ibland.
Recommended Posts