Overkill Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 Tar ju knappt en timma, motorväg rätt ner ju. 😉
Emulator Postat 6 december 2009 Trådstartare Postat 6 december 2009 undanflykter, du e göteborgare nu, face it. citerar fritt ur minnet:" "Asså, we say, thatt de serrvo makes we can say five revolutions, och asså, då sends pulses, and the other serrvo has a dekååååder dåå som asså drajvs de servo in synkronisering with den första då" We say then that there is zero glapp i the drift
Fidden Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 fast nu var det väl samtalsavslutaren "vi säger så" som memphan menade. Något man säger i slutet av en konversation som en avslutning liksom. Vi säger så, hej!
Fidden Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 i augusti hade jag nästan ett begynnande sexpack om jag stod i rätt ljus och i rätt ställning. Nu är det bara patetiskt xD nu har hela träningsskivan spelat klart för övrigt. hmm. knappast l33t.
Overkill Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 jag har ju faktiskt haft körkort i mer än ett halvår nu 🙂
Memphis Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 undanflykter, du e göteborgare nu, face it. citerar fritt ur minnet:" "Asså, we say, thatt de serrvo makes we can say five revolutions, och asså, då sends pulses, and the other serrvo has a dekååååder dåå som asså drajvs de servo in synkronisering with den första då" We say then that there is zero glapp i the drift 🙂 But I´m better than that. 😆
Memphis Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 (redigerat) var o kollade på studentlägenheten nu. Liten etta på 25. Fick inte så bra intryck kanske när det låg massa indier på madrasser på golvet, jättestökigt, söligt på spisen. 🙂😆 Men om man sanerar det och han städar ordentligt innan så kan man nog göra det rätt fint. Redigerat 6 december 2009 av Memphis
Memphis Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 (redigerat) Kviberg, ett par kilometer öster om centrum. Inte världens roligaste område kanske. Tycker det e mycket trevligare här i Gamlestaden, fast det bara ligger 3 hållplatser därifrån. Men måste flytta så. Redigerat 6 december 2009 av Memphis
Memphis Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 Äntligen två vettiga grupper på facebook som man kunde gå med i: "Vi som tycker Bagheera ska ge fan i att tvinga Mowgli in till människobyn. " "I Wish Music Played During Epic Moments of My Life and Not Just in Movies."
SadamJR Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 ööööööhhh.. hur är det där nära techno ens? Låten är nästan 30 år. Technon har väl utvecklats. Själv är jag inte ett dugg intresserad.
Emulator Postat 6 december 2009 Trådstartare Postat 6 december 2009 fast nu var det väl samtalsavslutaren "vi säger så" som memphan menade. Något man säger i slutet av en konversation som en avslutning liksom. Vi säger så, hej! nähe`? 🙂😆😆
SadamJR Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 Japp! Fattas bara staken i fönstret nu ...men det är väl lätt fixat! 🙂 Är inte sånt straffbart?
Neosus Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 Men fasiken nu är ja sådär anonym igen.. ..eller nej det är inte jag som är... jag LIXZOM? 🙂
Memphis Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 Killis, när får vi se bilder på er lägenhet då?
Memphis Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 (redigerat) Fidden, filmen "Nakenlekar" som du visade häromdagen e ju verkligen hur kul som helst! xD "-Jag har blivit bög. -Ha? -Jag sade att jag gått och blivit bög. -Jo, jag hörde var du sade men vad fan menar du med det? -Att jag hellre skulle leka nakenlekar med dig istället för henne. -Va?! Med mig?? Vafan är du bög eller? Jo, jag sade ju precis det. " xD 😏 Redigerat 6 december 2009 av Memphis
Overkill Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 lite hungrig, vi ska käka tacos sen men pazo åt frukost två gånger idag så han lär väl inte bli hungrig på ett tag. varma mackor it is then 😏
Fidden Postat 6 december 2009 Postat 6 december 2009 Fidden, filmen "Nakenlekar" som du visade häromdagen e ju verkligen hur kul som helst! xD "-Jag har blivit bög. -Ha? -Jag sade att jag gått och blivit bög. -Jo, jag hörde var du sade men vad fan menar du med det? -Att jag hellre skulle leka nakenlekar med dig istället för henne. -Va?! Med mig?? Vafan är du bög eller? Jo, jag sade ju precis det. " xD 😏 jo jag vet, den är helt sjukt kul 😄
Recommended Posts