Emulator Postat 2 december 2009 Trådstartare Postat 2 december 2009 jag ör för en senigare hurtig scen i sverige. e ll er mer senil scenisk hurtighet? 😳
SadamJR Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 hupts hupts hupts hupts Jag är för en hurtigare technoscen i Sverige. Har du skrivit musiken, har du spelat in den, den första technolåten lär ju va bostich av yello 1980, vet inte vart jag vill komma här, utom att jag köpte den plattan när den kom, men lycka till.
debatt Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 Det här var bland det roligaste jag läst på länge, älskar din argumentationsteknik eller vad man ska kalla det 😄 😳
SadamJR Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 Vad tyckte du SadamJr? Jo tack. Jag är mycket tacksam för ditt engagemang. Hur hög var det, appropå ingenting du sa att medellivslängden i din släkt var? Ska hur som helst undersöka vidare om detta kan vara något för mej. Är det för övrigt möjligt att få träffa din far som uppenbarligen haft så stor glädje av denna produkt?
Neosus Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 jag ör för en senigare hurtig scen i sverige.e ll er mer senil scenisk hurtighet? 😳 På A svarar jag B 😄
SadamJR Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 Imorgon ska jag gå till tandläkaren Det kunde inte va värre.
SadamJR Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 Gick till tandläkarn i våras för första gången på 20 år, det gör inte ont längre.
Neosus Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 Det började med akut lagning av en tand som gick sönder och sedan har det bara blivit mer... Dom hittar ju massor att göra där inne 🤪
debatt Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 Jo tack. Jag är mycket tacksam för ditt engagemang. Hur hög var det, appropå ingenting du sa att medellivslängden i din släkt var? Ska hur som helst undersöka vidare om detta kan vara något för mej. Är det för övrigt möjligt att få träffa din far som uppenbarligen haft så stor glädje av denna produkt? Tyvärr dog han. 🤪 Av helt förkalkat hjärta, som berodde på rökning och inte diabetes. Inte många har uppnått pensionsålder i vår släkt. Fast på senare tid har jag ju uppmärksammat att en stor del av släkten befinner sig i Californien. Och om dem vet jag ju inte mycket alls, gällande åldrar. Så jag kanske får uppdatera mig. Önskar jag kunde åka dit nån gång. Och det kan jag kanske.
SadamJR Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 Gick dit för nåt som blev en rotfyllning, men i övrigt hade jag bara 4-5 hål. Ber man bara om bedövning gör det inte ont alls.
Emulator Postat 2 december 2009 Trådstartare Postat 2 december 2009 hade tandläkarfobi förut....men nu...så går de rätt bra. bara magont när jag går dit 🤪
debatt Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 Jag tar ingen bedövning. Smärta är inte farligt. När det gör tillräckligt ont svimmar man. Skulle vara lite knepigt att tortera mig. Men nu måste jag sova.
Emulator Postat 2 december 2009 Trådstartare Postat 2 december 2009 jag tål smärta rätt ok i vanliga fall, men just min fobiska rädsla ställer till problem i skallen när tandläkarborren sätter igång. så, immer bedövning bitte.
SadamJR Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 Tyvärr dog han. 🤪Av helt förkalkat hjärta, som berodde på rökning och inte diabetes. Inte många har uppnått pensionsålder i vår släkt. Fast på senare tid har jag ju uppmärksammat att en stor del av släkten befinner sig i Californien. Och om dem vet jag ju inte mycket alls, gällande åldrar. Så jag kanske får uppdatera mig. Önskar jag kunde åka dit nån gång. Och det kan jag kanske. Är mycket tacksam för din hjälp. Har själv släkt i usa,kusiner, runt chicago, på min fars sida
SadamJR Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 Jag tar ingen bedövning.Smärta är inte farligt. När det gör tillräckligt ont svimmar man. Skulle vara lite knepigt att tortera mig. Men nu måste jag sova. Å andra sidan är ju en form av tortyr att hindra mäniskor från att sova.
Fidden Postat 3 december 2009 Postat 3 december 2009 nu har jag kollat dubbelavsnitt på nya scrubs. blir nog bra.
Emulator Postat 3 december 2009 Trådstartare Postat 3 december 2009 effektiv sådan tror jag mig ha förstått
Recommended Posts