Neosus Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 ...så egentligen borde ni inte skriva nånting här inne? Det går ju inte för sig... 😱
SadamJR Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 Har ni sett Stevie Wonders nya bil? Näe inte han heller HAHAHAHAHA ...va kul 😱 Finns faktiskt en äkta grej om detta. SW skulle vinna ett fint pris som skulle delas ut via satelit. Ljudlänken försvann och den stackars programledaren yttrade: Om stevie inte kan höra oss kanske han kan se oss.
Dingbats Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 Varför är du inte rasist? Det här var bland det roligaste jag läst på länge, älskar din argumentationsteknik eller vad man ska kalla det 😱
Micke H Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 ...så egentligen borde ni inte skriva nånting här inne? Det går ju inte för sig... 😲 Jag är gran-rasist! 😱 Eller alltså... 😄
debatt Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 jag skulle nog inte skrivit sådär på ett publikt forum tror jag, även om jag ju inser att ett skämt är et skämt är ett skämt. Ser inget skämt Emu, var skulle det finnas??? 😱
Micke H Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 Jag gillar bara ljust bröd, inte mörkt! Men jag är inte rasist, jag lovar... 😱
SadamJR Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 Nej, inte då.Jag är väldigt dålig på att göra flera saker samtidigt. Då är vi två, om vi kan hålla reda på varann.
Micke H Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 DE BALLER UR. 😳 Jag måste säga, inte den person som jag förväntar mig göra den typen av inlägg. 😄
Neosus Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 Finns faktiskt en äkta grej om detta. SW skulle vinna ett fint pris som skulle delas ut via satelit. Ljudlänken försvann och den stackars programledaren yttrade: Om stevie inte kan höra oss kanske han kan se oss. hahaha 😳
Emulator Postat 2 december 2009 Trådstartare Postat 2 december 2009 Man behöver inte se skämtet för att förstå att memphan skämtade, om inte annat om man läser kringkommentarerna. höh...hä...ka..boom?
debatt Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 (redigerat) Blev ledsen av att läsa att SadamJr har problem med sina fötter. Kanske tycker du att mitt kommande förslag är hokus pokus, men ... farsan hade ju diabetes och i flera år hade han haft sår och bruna stora områden på benen som uppstått som en följd av detta. Inte blev det bättre. Men så gick han förbi en hälsokostbutik och tänkte att han inte hade något att förlora, förutom x antal kr. Ut kom han med en burk kiselgelé som han rekommenderades. Han tänkte att han måste försöka göra något, då det stundande läkarbesöket, regelbundna kontrollen, närmade sig. Med egna ögon hemma (bodde hemma då) följde jag utvecklingen. På bara en vecka hade ALLA sår läkt och viss skillnad kunde även märkas på hans märkliga bruna områden på benen (blir väl så av diabetes av någon anledning jag inte känner till faktiskt). Såren som inte läkt på flera månader var väck!! SANN historia Redigerat 2 december 2009 av debatt
debatt Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 Man behöver inte se skämtet för att förstå att memphan skämtade, om inte annat om man läser kringkommentarerna. höh...hä...ka..boom? Hehe. Saken var ju bara det att jag fick intrycket att det var DU som skrivit ett skämt också och då började jag leta som en galning bland tidigare inlägg en bra stund och var "borta" här ett tag. 😳
Neosus Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 Jo oftast äre väl billigare och bättre att gå till hälsobutiken än till slakt...nej jag menar sjukvården
SadamJR Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 Blev ledsen av att läsa att SadamJr har problem med sina fötter. Kanske tycker du att mitt kommande förslag är hokus pokus, men ... farsan hade ju diabetes och i flera år hade han haft sår och bruna stora områden på benen som uppstått som en följd av detta. Inte blev det bättre. Men så gick han förbi en hälsokostbutik och tänkte att han inte hade något att förlora, förutom x antal kr. Ut kom han med en burk kiselgelé som han rekommenderades. Han tänkte att han måste försöka göra något, då det stundande läkarbesöket, regelbundna kontrollen, närmade sig. Med egna ögon hemma (bodde hemma då) följde jag utvecklingen. På bara en vecka hade ALLA sår läkt och viss skillnad kunde även märkas på hans märkliga bruna områden på benen (blir väl så av diabetes av någon anledning jag inte känner till faktiskt). Såren som inte läkt på flera månader var väck!! SANN historia Och vederbörjand smorning hette? Och kan inhandlas på? Skicka gärna en burk, jag betalar bra.
SadamJR Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 Jo oftast äre väl billigare och bättre att gå till hälsobutiken än till slakt...nej jag menar sjukvården Lite för ung för att gå till slakt.
SadamJR Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 Ingenting som flickan sa Men å andra sidan kanske vare sej jag eller flickan är helt oskyldiga.
Dingbats Postat 2 december 2009 Postat 2 december 2009 hupts hupts hupts hupts Jag är för en hurtigare technoscen i Sverige.
Recommended Posts