Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Att dingbats, i mitt tycke, har en tendens att klassa ner sej själv, till den grad att betéendet ibland blir närmast kokett. Men jag kan ha fel.

Kokett, det låter ju lite gulligt.

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

Postat
Dingbats. Tycker du om bröst?

Ganska ointresserad faktiskt. Tycker inte det finns nåt sexuellt med dem direkt. Mer intresserad av ben isåfall.

Postat
Ganska ointresserad faktiskt. Tycker inte det finns nåt sexuellt med dem direkt. Mer intresserad av ben isåfall.

Är själv en utpräglad fittman.

Postat
Att dingbats, i mitt tycke, har en tendens att klassa ner sej själv, till den grad att betéendet ibland blir närmast kokett. Men jag kan ha fel.

Strunta i accenten.

Postat
..nästa gång hon hälsar på så tar du fram gitarren å sjunger lite

Fyra komplikationer:

- Jag träffar henne i runda slängar kanske en gång vartannat år, eftersom hon är min lillasyrras kompis kompis.

- Hon är (marginellt) yngre än min lillasyster... örk.

- Hon är min lillasyrras kompis kompis.

- Vem bryr sig om henne, det enda jag vet är att hon ser söt ut.

Postat
Såna gillar jag också, men mest i teorin än så länge, på grund av bristande erfarenhet.

Kom igen dingbats. Vem vill va en bröstman, benman, stjärtman? Med tiden kommer du oxå att bli en riktig fittman.

Postat
Kom igen dingbats. Vem vill va en bröstman, benman, stjärtman? Med tiden kommer du oxå att bli en riktig fittman.

Jag tror jag får nöja med mig att vara en riktig fitta och se allt annat som en bonus.

Nu nämner jag för första gången att jag snart går och lägger mig.

Postat
okej men ett steg i rätt riktning iaf...du är ju både social och jäkligt rolig här i längsta så försök dra det för bruttor irl då å då.. 🤪

Tack, ska försöka.

Postat

Vem vill va en bröstman, benman, stjärtman? Om du kan va en fittman.

repetera x gånger.

Nu gäller det bara att komma på nåra verser oxå.

Svensktoppen nästa.

Postat
Tittade på lite stuffs, å så läste jag precis ikapp.

Porr alltså, Ok. 😄 Ska sova nu, Heeeeerrrrrrååååå!!!

smiley-sleep010.gif

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar är inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.