Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,8k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

Postat
proppmätt!köpte en pizza grandiosa med extra allt på ica. ica var också proppmätt fast på folk...åsså spelade de julskivan jag hjälpt till att spela in 😄 osäker om det kan ha varit radio tom för det kom nån annan jullåt mitt däri 😄

en kaffe på det tack!

Coolt!

Postat
Ta en alvedon eller ipren eller panodil eller treo eller magnecyl eller albyl eller ibumetin.

Det blidde en alvedon och en C-vitaminbrus, hoppas på en rejäl kick! 😄

Postat

Note to self: Om man vill att en elektrisk ljusstake skall lysa lite starkare så skall man bara låta den falla i backen en gång först. 🙂

Undrar hur länge det dröjer förrns den ger upp. Synd bara att all mysstämning gick förlorad med en fucking SOL i ryggen.

Postat

Nu ska jag gå ut i kulen med hunden. Och med kulen menar jag kulan. Och med kulan med jag kylan. Och men med menar jag menar. Och med men menar jag med. Det är otroligt vad många stavfel man kag höar. Och men kag höar menar jag kan göra.

Postat

Men ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååh!

Postat
Men ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååh!

min tanke precis.

Postat
Jag började läsa nya fildelningstråden, sen gav jag upp och satte på lite musik istället.

Jag trodde han hette debatt nu? 😆

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.