Jump to content
Annons

Superior Drummer. 64-bitar?


ONSatan

Recommended Posts

Ska nu under hösten göra en omstart vad gäller att spela in (väntar bara på mitt Windows 7 och Cubase 5).

Jag är sen tidigare missnöjd med (bl.a.) mitt trumljud. Jag har använt EZ Drummer (ink Vintage) men inte fått ett ljud som jag varit nöjd med (förmodligen nästan uteslutande mitt fel).

Dock, nu när nya saker ändå ska köpas in och det kliar lite i plånboken så känns det som om att en uppgradering till Superior Drummer skulle eliminera trumpluggens del i missljuden (i.e. sunkljudet skulle till 100% vara mitt fel).

Tänkte börja köra med Windows 7 64-bit från början men Cubase i 32 bitarsversion för att med tiden (om något år) gå över till Cubase 64-bit.

Så, vad jag försöker komma fram till… Någon som hört om Toontrack är pg med 64-bit version av Superior Drummer? Nån som vet vad de kommer ha för uppgraderingspolicy (i.e. allt från gratis till fullt pris?).

Cheers!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
DieHard (oregistrerad)

Det lär väl komma och en sån sak lär vara gratis. Har inte sett nån tillverkare som tar betalt när de göra sina produkter möjliga köra med 64 bitar. Det kommer snart alla datorer vara också.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
  • 1 månad senare...
DieHard (oregistrerad)

Det finns alltid idioter sprider de mest korkade påståenden och det fungerar eftersom det alltid finns godtrogna suckers som är villiga tror på skiten. Ja vad tror du själv? Att de skippar 64 när alla andra och allt snart är 64?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...