merdeman Postat 30 september 2009 Postat 30 september 2009 har googlat men hittar bara tabs. va är det för bas hon har på sig i början? sjukt snygg http://www.youtube.com/watch?v=SJnJeQEKIto&feature=fvst
iGnu Postat 30 september 2009 Postat 30 september 2009 (redigerat) Någon variant av Fender Jaguar Bass måste det ju vara: jämför: I videon har den dock annat huvud, stall och metallskyddet runt tonkontrollerna har en annan form Redigerat 30 september 2009 av iGnu
kolin Postat 30 september 2009 Postat 30 september 2009 Mitt standardsvar är att man har ju inte en aning om det är samma bas på inspelningen som på videon. Mina gitarrer som låter bäst är klart fulast så de skulle jag inte ha med i en video. Man vet ju inte ens om det är samma bas på vers o refr? Kolin
merdeman Postat 30 september 2009 Trådstartare Postat 30 september 2009 ja jag tänkte först att det va jaguar men huvudet är ju så annorlunda, tycker det är riktigt snyggt. det är väl nån customvariant antagligen. men kroppen ser även väldigt tunn ut, är alla jaguar det? har aldrig hållt i en
joachime Postat 30 september 2009 Postat 30 september 2009 Det ser inte ut att vara en Fender. Snarare ett hemmabygge eller specialbyggd bas, inspirerad av Fender Jazzmaster/Jaguar/VI Gibson Thunderbird och Danelectro Long Scale
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.