Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,6k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat
MSN verkar funka klockrent för att hålla igång internettet! Vilken OTROOOLIG boost av produktiviteten... har typ skrivit en hel bok. Jag ska döpa den till "chat med pico" xD

Varför funkar det på det viset?

Postat
Så du vet inte heller?

och inte jag heller... och helt klockers funkar det inte heller verkar det.

hade gjort en beställning på SJ, men sen tappade jag uppkopplingen precis i slutskedet, så jag fick börja om. Då låg min gamla beställning kvar i deras system, vilket gjorde att jag kom upp på nästa prisnivå (det verkar som priset ökar vid lägre biljettillgång). En hundring extra blev det pga DEN HÄR JÄVLA SKITEN!

Postat

hmm, eftersom resan kostade totalt 600:-, så får jag nog dra ner lite på alkoholbudgeten för den helgen. Typ -450kr får den max bli.

Postat
och inte jag heller... och helt klockers funkar det inte heller verkar det.

hade gjort en beställning på SJ, men sen tappade jag uppkopplingen precis i slutskedet, så jag fick börja om. Då låg min gamla beställning kvar i deras system, vilket gjorde att jag kom upp på nästa prisnivå (det verkar som priset ökar vid lägre biljettillgång). En hundring extra blev det pga DEN HÄR JÄVLA SKITEN!

Grattis! Du har just beställt två biljetter istället för en! Det är så det fungerar, dvs. inte fungerar.

Postat
Grattis! Du har just beställt två biljetter istället för en! Det är så det fungerar, dvs. inte fungerar.

nope. betalningen gick aldrig igenom. har kollat upp det.

Postat

har dessutom spärrat det kortnumret som jag använde när det gick fel, om de skulle hitta det någonstans och vilja genomföra köpet iallafall.

Postat
nope. betalningen gick aldrig igenom. har kollat upp det.

Vilken tur för dig! Så gick det inte för mig! Fick ta det manuellt öga mot öga i fysiska butiken senare samma dag.

😄

Postat

Visst är det bra att jag skriver inlägg som jag postar, och sen kompletterar med typ 3-4 extra inlägg, istället för att editera?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar är inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.