Jump to content
Annons

Recommended Posts

Analogfreak (oregistrerad)
Postat
Det är ingen hund det är en tik... 😲

Jaha... men vad förställer din tik för djur? 🙂

Annons
  • Svar 17,6k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat
Jahaja...snön har lagt sig minsann.

Fint och vindstilla.

Här är det bara lite fjun på backen.. haha

Postat
Göteborg över lucia om nån vill IRLa 😲

inte helt omöjligt, nånstans drar jag nog på lucia iaf 🙂

Postat
Alpina tävlingar idag på TV. Var mer snö "där". 😲

slökollade lite utan ljud... hosp fick ont tror jag.

Postat
slökollade lite utan ljud... hosp fick ont tror jag.

Såg bara Maria och Anjas åk sen tröttnade jag.

MPH gick in på en femte plats o Anja på nionde tror jag.

Postat (redigerat)
Fint med snö på träden.

I januari kan vi skicka lite av vår snö till södra Sverige... Vi har ju då så det räcker och blir över... haha

Redigerat av Analogfreak
Postat

Jo det är vackert med snö på granar 😲

Postat

Fast du bor i en kallhåla slejnard... hahaha

Postat
Japp! Brukar vara både kallast och varmast här. 🙂

När jag bodde i Kiruna så for jag till Nikkaluokta en dag i april och då var det -30 där. Helt sjukt ju...

Postat

Katterjåkk brukar kunna har riktigt jävla kallt och likaså Naimakka.

Postat (redigerat)

Jag jobbade ett tag åt Adventure Lapland i Jukkasjärvi och körde guidade skoterturer. Minns att veckan efter nyår pendlade det mellan -37 och -43 där medan det höll sig runt -20 i centrala Kiruna. Det var inte kul att köra skoter i -40 kan jag lova. Fy fan! Mattan var alldeles stel och gick knappt runt... hahaha

Redigerat av Analogfreak
Postat
jaa 🙂

Snart är du förvandlad till en julgrahn... 🙂

Postat
ja det var väl inte så kul, cyklade ofta omvägar och sånt om jag såg att det stod någon som såg "farlig" ut på vägen där jag skulle cykla.

en annan gång så kom gubben vi hyr vårt hus av och knackade på dörren (visste inte att det var han, såg bara att det var en gubbe) och då trodde jag han var peddo som skulle våldta mig så jag hoppade ut genom fönster på baksidan och grät och skrek till mina grannar. har inte pratat med dom sen dess. 🙂

Tycker jag verkar vettigt!! Du har klarat dig från att bli ihjälslagen och få ett svullet rövhål.

🙂

Postat
Jag jobbade ett tag åt Adventure Lapland i Jukkasjärvi och körde guidade skoterturer. Minns att veckan efter nyår pendlade det mellan -37 och -43 där medan det höll sig runt -20 i centrala Kiruna. Det var inte kul att köra skoter i -40 kan jag lova. Fy fan! Mattan var alldeles stel och gick knappt runt... hahaha

Vilken matta?

Brorsan gick en kurs i Lannavaara och när det var cirka 50 minus vid ett tillfälle, tyckte han det började bli varmt igen...

Det är när kroppens reglersystem börjar kollapsa. Som tur är hittade han till stugan.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.