Memphis Postat 2 november 2009 Postat 2 november 2009 VOLDEMORT?! 😱 men fidden...... 😛 Snart loggar han in och då jävlar! 😆
debatt Postat 2 november 2009 Postat 2 november 2009 (redigerat) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Redigerat 2 november 2009 av debatt
Overkill Postat 2 november 2009 Postat 2 november 2009 jag tycker det är lite lame att ha varit 'tillsammans' i tre år fast man aldrig träffats
debatt Postat 2 november 2009 Postat 2 november 2009 jag tycker det är lite lame att ha varit 'tillsammans' i tre år fast man aldrig träffats Jaaa........ ? Internet? Kul att träffas sen då förvisso. 😱
Memphis Postat 2 november 2009 Postat 2 november 2009 jag har dock inte hängt i längsta riktigt så länge men skulle vara riktigt kul att träffa alla er fullständigt knäppa snubbar som hänger här. 😱 Har dock träffat Loopis. 😛
Linus Postat 2 november 2009 Postat 2 november 2009 håller linus fortfarande hus i kalmar förresten? Jodå, det gör han. För det mesta iaf.
Fidden Postat 2 november 2009 Trådstartare Postat 2 november 2009 jag skulle knäcka er alla som de nötter ni är. 😱 eller nä 😆 men jag ska sova nu 😛 gonatt 😑
Overkill Postat 2 november 2009 Postat 2 november 2009 det är synd att vi är så utspridda! gote långt nere i söder, linus i kalmar, memphis och debatt i göteborg, fidden i mullsjö, sadam i linköping, micke och dingis i stockholm, jag och pazo i uppsala, och sen pico, slejnard, grahn och AF långt upp i norr 😱
Fidden Postat 2 november 2009 Trådstartare Postat 2 november 2009 Jodå, det gör han. För det mesta iaf. Ah, då ska jag hålla ögonen lite extra öppna om ett par veckor när jag är där på besök 😱
Memphis Postat 2 november 2009 Postat 2 november 2009 (redigerat) det är synd att vi är så utspridda! gote långt nere i söder, linus i kalmar, memphis och debatt i göteborg, fidden i mullsjö, sadam i linköping, micke och dingis i stockholm, jag och pazo i uppsala, och sen pico, slejnard, grahn och AF långt upp i norr 😱 ja precis, synd att vi inte bodde i Andorra eller Schweiz. 😛 Redigerat 2 november 2009 av Memphis
Pazo Postat 2 november 2009 Postat 2 november 2009 Jag kan ju lägga mig, samt sova, men jag gör det inte ju 😛 ligger bara å surfar å tjurar för jag inte sover 😱
Pazo Postat 2 november 2009 Postat 2 november 2009 Jag städade idag. Diskade diskhögen, lagade mat åt mig å kalle å matlåda till imorgon. Rengjorde skor lite, å la på nytt lager vattenavstötande samt spraya lite "skodeo" i skorna jag använt. Nyttig dag idag.. ja juste! lyssnade på tre föreläsning i min distanskurs
Pazo Postat 2 november 2009 Postat 2 november 2009 Grejt. 8-17 imorgon, på onsdag och på fredag... kul... white lies på onsdag dock! 😱
Overkill Postat 2 november 2009 Postat 2 november 2009 jag går 10.15 till 12 imorgon sen är jag ledig onsdag sen har jag inte orkat kolla upp längre
Pazo Postat 2 november 2009 Postat 2 november 2009 Bara för ni bara kör en slappkurs åt gången på femhudra veckor...
Recommended Posts