123 Postat 24 september 2009 Postat 24 september 2009 Hej! Jag vill köpa en recorder, tänker endast använda den för att spela in min egen röst. Gillar att filosofera och trippa, men jag glömmer oftast av allt. Vore bra om den var väldigt lättanvänd! Kan inte lägga mer än 1000:- Tack på för hand!
Limpan Postat 24 september 2009 Postat 24 september 2009 123 sa: Hej!Jag vill köpa en recorder, tänker endast använda den för att spela in min egen röst. Gillar att filosofera och trippa, men jag glömmer oftast av allt. Vore bra om den var väldigt lättanvänd! Kan inte lägga mer än 1000:- Tack på för hand! En recorder? för 1000:- får du nog en fin fin blockflöjt -> Recorder
Linus Postat 25 september 2009 Postat 25 september 2009 (redigerat) Recorder för 1000:- Recorder för 1000:- 🙂 PS. Rekommenderar egentligen någon av Zooms portabla inspelare, men de ligger klart över tusenlappen. Redigerat 25 september 2009 av Linus
slejnard Postat 21 december 2009 Postat 21 december 2009 BelaDaddy sa: Jag har släppt 2 nya musik program för Windows. Programmen har stöd för en massa olika filformat och kan redigera (copy, cut, paste, record, addera effects m.m) ljudfiler. Besök gärna min sida på www.beladaddy.com Du spammar med samma svar i varje tråd. Starta en egen. Representerar du ett företag så ska det framgå enligt forumreglerna.
Magnetic Postat 21 december 2009 Postat 21 december 2009 123 sa: Hej!Jag vill köpa en recorder, tänker endast använda den för att spela in min egen röst. Gillar att filosofera och trippa, men jag glömmer oftast av allt. Vore bra om den var väldigt lättanvänd! Kan inte lägga mer än 1000:- Tack på för hand! Hallå, en diktafon kanske är det du söker. Olympus // Klas
basshole Postat 21 december 2009 Postat 21 december 2009 Magnetic sa: Hallå, en diktafon kanske är det du söker. Olympus // Klas Ja eller en mobiltelefon.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.