Jump to content
Annons

Sliten gura


DieHard (oregistrerad)

Recommended Posts

DieHard (oregistrerad)

Många säljer guror idag som ska se slitna ut och de ser allt annat än trovärdiga ut. Här är en snubbe som har gjort det trovärdigt och hur han har gjort det:http://www.youtube.com/watch?v=o0i-Yz4Cm4A&feature=channel

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Måste säga att han är duktig. Men fy fan vad gitarren ser ut. Skulle inte kunna tänka mig att köpa den där. Men men, det finns uppenbarligen folk som gillar det ☺️

Skulle själv tycka det skulle kännas lite larvigt att köpa en ny gitarr som är medvetet gjord att se sliten ut. Däremot är det en helt annan sak när man har haft gitarren länge och den fått vart med och mycket och tagit mycket smällar genom åren. Med den vetskapen kan jag tycka det är rätt coolt med en sliten gitarr. Men det är klart, ingen behöver ju veta sanningen om man inte vill...

Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)

Nä själv är jag inte mycket för det där med en sliten gura. Gillar bäst när den ser ny och fräsch ut. Aldrig förstått mig på det där med skönheten med en sliten gura. Men många verka ju gilla det så tyckte det kunde vara värt posta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fattar inte alls att man vill ha en ny sliten gitarr, som att köpa nya jeans med hål i knäna. Musikens motsvarighet till fjortisar? 🙂

Håller med. Gitarrer är otroligt vackra när de är slitna, men endast om de har slitits av lir och kärlek 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

+1

+2... Har aldrig lagt ut pengar på ngt som är medvetet i dåligt skick! Annars kanske det vore en guldidé för de som tillverkar blyertspennor? Och miljömässigt kanon, man skulle få ut typ 20 gånger fler pennor per nedsågat träd.

blyertspenna.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...