Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Ska eventuellt slå till på en nybyggd bostad där en av sovrummen är på 8,5 kvadrat, där jag tänkte ha studion.

Känns nästan som det är på gränsen för mina "snart" införskaffade" Adam a7.

Kan man få till akustiken på dom måtten?

Vad säger ni?

Annons
Postat

Kan kan man väl, men blir nog svårt att få det ultimat... Men Cruncharn fick ju till sitt på 13, så varför inte? Den största nackdelen är att det blir så pass trångt, är väl okay om man sitter själv, men blir nog rätt jobbigt så fort man blir fler än så...

Postat
Kan kan man väl, men blir nog svårt att få det ultimat... Men Cruncharn fick ju till sitt på 13, så varför inte? Den största nackdelen är att det blir så pass trångt, är väl okay om man sitter själv, men blir nog rätt jobbigt så fort man blir fler än så...

🥰 Men jag vill få det ultimat! 😉

8,5 kvadrat mot 13 måste ju göra skillnad är jag rädd för. Är det någon därute som fått till det i rum runt 8-9 kvadrat?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.