SadamJR Postat 23 augusti 2009 Postat 23 augusti 2009 TrÀffade honom pÄ tÄget en gÄng. Han bjöd pÄ pilsner.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 29 augusti 2009 Postat 29 augusti 2009 VadÄ kung? Han var ju störd Det gör inget eftersom jag ocksÄ Àr störd.
tAUG Postat 29 augusti 2009 Postat 29 augusti 2009 Det gör inget eftersom jag ocksÄ Àr störd. Han var stÀndigt hög och runkade i sina musikvideor. Jag gillar/gillade inte honom i alla fall.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 29 augusti 2009 Postat 29 augusti 2009 Han var stÀndigt hög och runkade i sina musikvideor. Jag gillar/gillade inte honom i alla fall. NÀ det finns ju en hel del han har gjort som Àven jag tycker Àr osmakligt Àven om jag skrattar Ät mycket av det han gjorde.
SadamJR Postat 29 augusti 2009 Postat 29 augusti 2009 Det var intressant att notera pÄ den dÀr tÄgresan hur det blev alldeles tyst i 1:a-klasskupén nÀr han berÀttade att han brukade kalla sig för Eddie Meduza nÀr han var ute och turnerade. KÀnde inte igen honom innan dess. Han var bÄde smart och trevlig. Inte min musik dock.
kolin Postat 29 augusti 2009 Postat 29 augusti 2009 Man kan tycka vad man vill om Eddie. Men nÀr man Àr ute o spelar pÄ raggar eller bÄgetrÀffar sÄ slÄr en Eddiecover lika hÄrt som Next door to Alice pÄ finlandsbÄten. kolin
Analogfreak (oregistrerad) Postat 29 augusti 2009 Postat 29 augusti 2009 HĂ€r har vi en klassiker! đ±
DieHard (oregistrerad) Postat 29 augusti 2009 Postat 29 augusti 2009 Man kan tycka vad man vill om Eddie. Men nÀr man Àr ute o spelar pÄ raggar eller bÄgetrÀffar sÄ slÄr en Eddiecover lika hÄrt som Next door to Alice pÄ finlandsbÄten.kolin Ja och inte finner man mig pÄ nÄgon av de platserna.
slejnard Postat 30 augusti 2009 Postat 30 augusti 2009 Det gör inget eftersom jag ocksÄ Àr störd. +1
base10 Postat 30 augusti 2009 Postat 30 augusti 2009 Han hade humor och vÄgade göra nÄgot som ingen vÄgade i detta land pÄ den tiden, alla Àr sÄ tillbakadragna och vÄgar inte prata snusk... Eddie var allt lite före sin tid dÀr!
kolin Postat 30 augusti 2009 Postat 30 augusti 2009 Ja och inte finner man mig pÄ nÄgon av de platserna. Tryggt att veta, jag mÄste nog erkÀnna att jag varit synlig pÄ bÄda... Kolin
Analogfreak (oregistrerad) Postat 30 augusti 2009 Postat 30 augusti 2009 http://www.youtube.com/watch?v=m6hgf42jeYg...30&index=43 Den hĂ€r fina sketchen Ă€r icke att förglömma... đ
DieHard (oregistrerad) Postat 30 augusti 2009 Postat 30 augusti 2009 đđđđđ SĂ„ trÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄkigt det bara kan bli.
Guitar Nilsson Postat 30 augusti 2009 Postat 30 augusti 2009 SĂ„ du lever igen, AF? Har du flyttat och grejat om i ditt liv?
Guitar Nilsson Postat 31 augusti 2009 Postat 31 augusti 2009 Har jag dött? đ Nicket AF i alla fall. SĂ€g som Arnold Swartzenegger i terminator 3: IÂŽm back! âșïž
Analogfreak (oregistrerad) Postat 31 augusti 2009 Postat 31 augusti 2009 Jag lyssnade pĂ„ dig i sommar pĂ„ radion. Det var fint. đ För ett tag sen efter jag flyttat mitti all röra... sĂ„ fick jag helt plötsligt den dĂ€r lĂ„ten "Brevet frĂ„n lillan" i huvet och jag bara började grĂ„ta.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.