Mellony Postat 20 augusti 2009 Postat 20 augusti 2009 Ja, vad ska man tycka om IPRED lagen egentligen? För eller mot? LĂ€ttvikt Humor har iallafall tagit ipred med en nypa humor! đ
DieHard (oregistrerad) Postat 20 augusti 2009 Postat 20 augusti 2009 Ja nu kĂ€nner sig vissa forummedlemar skitnödiga nĂ€r de ser hur det kan gĂ„. đ
Mellony Postat 20 augusti 2009 TrĂ„dstartare Postat 20 augusti 2009 Hehe, vissa borde kanske kĂ€nna sig sĂ„ đ
Memphis Postat 20 augusti 2009 Postat 20 augusti 2009 det hĂ€nde mig en gĂ„ng... đ Fast jag bjöd dom pĂ„ kaffe och kaka sĂ„ var det lugnt sen. đ
DieHard (oregistrerad) Postat 20 augusti 2009 Postat 20 augusti 2009 det hĂ€nde mig en gĂ„ng... đ Fast jag bjöd dom pĂ„ kaffe och kaka sĂ„ var det lugnt sen. đ Det dĂ€r kallas för muta. Se upp, snart kanske du fĂ„r en ny pĂ„hĂ€lsning för det. đ
tAUG Postat 21 augusti 2009 Postat 21 augusti 2009 "SĂG FĂRLĂ T!!" đđ :lol: Det Ă€r sĂ„dĂ€r det kommer att bli đ ;)
EmKay Postat 21 augusti 2009 Postat 21 augusti 2009 Jag lade ett syltmunks "trail" ut pÄ balkongen sÄ sprang farbror blÄ dit.
lavrell Postat 21 augusti 2009 Postat 21 augusti 2009 (redigerat) Ruggigt bra! Hoppas dom (lĂ€ttvikt) fĂ„r göra mer grejer och dĂ„ kanske i TV. Kolla in deras andra sketcher ocksĂ„. Mina favoriter Ă€r "Kaffe latte" och "Mytomanen" đ Redigerat 21 augusti 2009 av lavrell
Mellony Postat 21 augusti 2009 TrĂ„dstartare Postat 21 augusti 2009 Ruggigt bra! Hoppas dom (lĂ€ttvikt) fĂ„r göra mer grejer och dĂ„ kanske i TV. Kolla in deras andra sketcher ocksĂ„. Mina favoriter Ă€r "Kaffe latte" och "Mytomanen" đ Yes, dom vann en tĂ€vling som SVT hade. Dom kommer förmodligen spana pĂ„ en egen TV-Show, dom skall tydligen ha möte med dem ocksĂ„.
Memphis Postat 21 augusti 2009 Postat 21 augusti 2009 Det dĂ€r kallas för muta. Se upp, snart kanske du fĂ„r en ny pĂ„hĂ€lsning för det. âșïž DĂ„ fĂ„r de Ă€nnu mer kaffe och kaka. đ NĂ€rrĂ„, inget sĂ„nt hĂ€r inte, hoppas du inte trodde jag var seriös? đ
DieHard (oregistrerad) Postat 21 augusti 2009 Postat 21 augusti 2009 NejdĂ„ det trodde jag inte. đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.