Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Du verkar vara väldigt nyfiken på digitalmixrar du.

Har aldrig provat tascams digitalbord, men jag kan varmt rekommendera Yamaha's digitalmixrar som jag jobbat med en hel del. (har inte arbetat särskilt mycket med andra digitalmixers, så jag kan knappast göra en rättvis jämförelse, ifall du skulle vilja ha det) 🙂

Men själv trivdes jag jättebra med dm2000 och nya 01v.

(dm2000 kanske inte är intressant pga något aggresiv prissättning, men 01:orna går att få tag på till riktigt humana priser.)

Postat

Måsta alla digitalmixers vara så jävla dyra 🙂

Fasen man har ju inte råd med ett skvatt. Äsh jag får helt enkelt ta ock spela lite trubadur på pubar =). Tjänar ju in lite på det iaf 😆

Postat
Du verkar vara väldigt nyfiken på digitalmixrar du.

Har aldrig provat tascams digitalbord, men jag kan varmt rekommendera Yamaha's digitalmixrar som jag jobbat med en hel del. (har inte arbetat särskilt mycket med andra digitalmixers, så jag kan knappast göra en rättvis jämförelse, ifall du skulle vilja ha det) 😳

Men själv trivdes jag jättebra med dm2000 och nya 01v.

(dm2000 kanske inte är intressant pga något aggresiv prissättning, men 01:orna går att få tag på till riktigt humana priser.)

Jo, visst är man sugen på en digitalmixer. Så innan man köper vill man ju veta så mycket som möjligt 🙂

Det bästa hade väll vart om man kunde låna hem ett gäng och provat, men jag tror inte det är genomförbart...tyvärr.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.