Jump to content
Annons

WANTED: Keyboardist!


Valle

Recommended Posts

Jag skulle hemskt gärna vilja komma i kontakt med en duktig keyboardist för ett särskilt litet "over-the-net"-uppdrag. Det jag i synnerhet efterlyser är någon som kan leverera riktig B3-hammond-rock med härligt Leslie-flås!

Intresserad? Släng mig ett PM eller E-mail.

Ställ gärna praktiska frågor här i tråden — inspelningstekniskt, mjuk- och hårdvarurelaterat etc. Detaljer kring själva "uppdraget" kan jag dock inte lämna nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
GIGAN (oregistrerad)
Jag skulle hemskt gärna vilja komma i kontakt med en duktig keyboardist för ett särskilt litet "over-the-net"-uppdrag. Det jag i synnerhet efterlyser är någon som kan leverera riktig B3-hammond-rock med härligt Leslie-flås!

Intresserad? Släng mig ett PM eller E-mail.

Ställ gärna praktiska frågor här i tråden — inspelningstekniskt, mjuk- och hårdvarurelaterat etc. Detaljer kring själva "uppdraget" kan jag dock inte lämna nu.

Du har PM

GIGAN

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Har lite ont om tid, men v.35 eller v.36 skulle jag kunna göra ett pålägg. Har dock ingen äkta leslie eller hammond, men en Nord stage EX som i mina öron låter riktigt bra. Skicka PM om du är intresserad.

Var det inte du som skulle PM:a mig? 😄🙂

Inspelningarna är ändå planerade att påbörjas först om några veckor, så... Och jag kan passa på att "lyssna mig för" bland Studio Forums grymma keyboardister, på jakten efter en riktig "Jon Lord" 🙂

Du får gärna skicka en 20-sekunders demo där du improviserar fram något ballt med Nord stage EX:en (men det går givetvis precis lika bra med mjukvaru-hammond).

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...