Jump to content
Annons

Tuffa killar använder inte glada gubbar


hackeman

Recommended Posts

Smileys är ett rätt schysst substitut för ansiktsuttryck och kroppspråk som man annars går miste om i skrivet språk.

Men jag håller med dig om att dryga snubbar oftast inte använder smileys, eller så använder de en för att förstärka drygheten ännu mer... 🙂

/Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Jag tror hacke menade att jag är brandmannen på sidan maxmaxmax länkade 😉 Och min avatar hänger på "Kristianstads hetaste uteställe" Rabarber. Jag förevisar:

suspect3.jpg

suspect1.jpg

Är han inklippt?? 🙂 Några skuggor ser fan lite misstänkta ut.. Men det kan va inbillning. Nu vill jag veta!!!! 🙂

Redigerat av VacUm
Link to comment
Dela på andra sajter

maxmaxmax (oregistrerad)

oh, poor little "thats me in the corner". han ser ut att behöva en varm kopp choklad och en mamma som säger att allt bara är bra.

nåja. jag har större mustasch iallafall.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men jag håller med dig om att dryga snubbar oftast inte använder smileys, eller så använder de en för att förstärka drygheten ännu mer... 🙂

Eller på senare tid väldigt många smileys för att förstärka drygheten... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror hacke menade att jag är brandmannen på sidan maxmaxmax länkade 🙂 Och min avatar hänger på "Kristianstads hetaste uteställe" Rabarber. Jag förevisar:

suspect3.jpg

suspect1.jpg

Är han inklippt?? 🙂 Några skuggor ser fan lite misstänkta ut.. Men det kan va inbillning. Nu vill jag veta!!!! 🙂

Nejdå, ingen är inklippt. Jag har tagit bilderna så jag vet 🙂

Nej, det är pappabalkan som tagit bilderna, men eftersom hullan måste trycka autologin på min dator så skriver jag hälften av posterna genom hans. Jag hatar dig och allt du står för hullan!@#

Redigerat av hullan
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
han växte, det lilla yttepyttet.

😄 Vafalls, har du precis hittat google-images-funktionen eller? 😉

På tal om acid.. här är en vinyl jag har hemma som verkligen väcker 1995 till liv... ahhh!

acid_mix_cover_small.jpg

Coolt, den skivan har jag också. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag fick inrådan av min mor att sluta med smileys eftersom det kan vara skadligt för naturen. Jag orkar inte höra tjatet om att växthus effekten håller på att förstöra världen.....egentligen är det faktiskt proximty effekten som kommer få jorden att gå under. NÄR SKA NI FÖRSTÅ DET???

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...