SadamJR Postat 5 september 2009 Postat 5 september 2009 Knullar gör dom väl oxå, eller har sex som det heter nu för tiden.
SadamJR Postat 5 september 2009 Postat 5 september 2009 På min tid sa vi alltid knulla. Numera heter det ha sex. När ändrades detta?
Dingbats Postat 5 september 2009 Postat 5 september 2009 men du gör det nu? Nej. Kanske den fjärde mars 2011?
Dingbats Postat 5 september 2009 Postat 5 september 2009 Knulla säger man väl också men det är ju lite mer vulgärt.
SadamJR Postat 5 september 2009 Postat 5 september 2009 På min tid var det inget vulgärt med att knulla.
Dingbats Postat 5 september 2009 Postat 5 september 2009 På din tid var det väl inget vulgärt med att äta rå älg och peta tänderna med tallbarr heller.
Dingbats Postat 5 september 2009 Postat 5 september 2009 Jag säger knulla. Som i "Ska vi knulla?" Jag säger också knulla. Som i "Vi ska knulla".
Micke H Postat 5 september 2009 Postat 5 september 2009 Jag funderar på att göra mig en Persbrands starka. Vodka och näsblod.
Micke H Postat 5 september 2009 Postat 5 september 2009 Jag säger också knulla. Som i "Vi ska knulla". Coolt. När då?
Dingbats Postat 5 september 2009 Postat 5 september 2009 Coolt. När då? Egentligen bara när jag försöker spela cool online. I verkligheten brukar jag säga "eheh öh hrm".
debatt Postat 5 september 2009 Trådstartare Postat 5 september 2009 Av ren nyfikenhet. Om den här bilden var en reaktion på mitt inlägg, hur tänker du? Ett svar på min fråga om det finns gröna blommor.
Micke H Postat 5 september 2009 Postat 5 september 2009 Egentligen bara när jag försöker spela cool online. I verkligheten brukar jag säga "eheh öh hrm". Jag har nog sagt "Vill du knulla?" en enda gång. Det ville hon.
debatt Postat 5 september 2009 Trådstartare Postat 5 september 2009 På min tid sa vi alltid knulla. Numera heter det ha sex. När ändrades detta? På min tid sa man aldrig knulla. Det gör man alltid nu.
Dingbats Postat 5 september 2009 Postat 5 september 2009 Av nån anledning fick jag för mig att lyssna på The Cure.
Neosus Postat 5 september 2009 Postat 5 september 2009 De där hundradelarna då man inte riktigt visste om bollen skulle studsa in i målet var sjukt jobbiga 😆 Du menar hundradelarna appropå jycke? 😆
Dingbats Postat 5 september 2009 Postat 5 september 2009 På min tid sa man "Ska vi gå på bio" Jag brukar bara stirra och se dryg ut när jag menar "Jag önskar att jag kände dig bättre och älskade dig innerligt". Att det ska vara så jävla lätt att missförstå.
debatt Postat 5 september 2009 Trådstartare Postat 5 september 2009 Bäst i svenska laget mot Ungern var Elmander, följt av Mellberg, Safari och Holmén. Mikael Nilsson samt Kim Källström därefter. Det var ingen som var direkt dålig, men Zlatan och Anders Svensson gjorde ingen kanonmatch. Tragiskt att tv-folket tyckte att domaren väntade väl länge med att blåsa straff. Det var ju inte så konstigt, med tanke på att det inte var Elms duell som föranledde straffen, utan fällningen av den framrusande ungerske spelaren som följde direkt därpå i situationen. Det var detta som gav straffen. Mikael Nilsson? Kul att det blev det resultat jag tippade (utan att lämna in som vanligt). Tråkigare dock att mitt andra resultat går in också, 0-0 borta mot Malta. Hoppas jag har fel därvid. //:debatt
debatt Postat 5 september 2009 Trådstartare Postat 5 september 2009 Jag har nog sagt "Vill du knulla?" en enda gång. Det ville hon. Jag har aldrig sagt vill du knulla, däremot jag vill knulla.
Dingbats Postat 5 september 2009 Postat 5 september 2009 Eftersom ingen skriver nåt så får jag väl göra jobbet. Idag var det lördag. jag orkar inte använda stora bokstäver. imorgon blir det söndag. jag sitter och lyssnar på the cure och jag har aldrig direkt gillat dem. jag kände för att sätta på nåt shoegaze-aktigt och tänkte att jag kunde ta dem för en gångs skull och inte bara det gamla vanliga men så jävla bra är det ju inte. 80-tal liksom. söndag som sagt imorgon och det kommer inte hända nåt utom att det inte kommer hända nåt. och sen blir det måndag och då kommer troligen inte heller nåt att hända. och om det skulle hända nåt och jag på nåt jävla vänster lyckas sätta mig bredvid den söta tjejen och mot förmodan vågar prata med henne och hon av nån outgrundlig anledning inte tycker att jag är en tönt och jag helt oförklarligt faktiskt framstår som en helt vanlig människa och inte bara ett känslolöst föremål så kommer det ändå bara vara en måndag och det blir ändå tisdag och sen onsdag osv osv osv. sen blir det måndag igen. OCH SÅ VIDARE ----------- och nu är det fortfarande lördag igen.
SadamJR Postat 5 september 2009 Postat 5 september 2009 Är det inte skönare att knulla än att "ha sex"? Det senare låter ju som VD.
Dingbats Postat 5 september 2009 Postat 5 september 2009 jag tror det beror på humör. om man är trött och lack så är det nog skönare att få knulla av sig än att ha sex. rena spekulationer från min sida såhär på nattkvisten.
Dingbats Postat 5 september 2009 Postat 5 september 2009 och den ligger flera högar med skit på min säng som jag måste flytta undan innan jag lägger mig.
Recommended Posts