Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
jag har aldrig riktigt fattat vad som är så bra med seinfeld

men sen har jag inte kollat så mycket heller.

Jag tycker inte om The Office. Men har inte kollat så mycket på det heller... ett avsnitt.

Annons
  • Svar 20,8k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

3117

• Pazo

3086

• Overkill

2023

• Neosus

1880

Postat mest i detta ämne

Postat
Haha. Det är en konspiration.

Seinfeld är riktigt bra, för övrigt. For I am Costanza -- Lord of the idiots!

I'm breaking up with you!

No, I'm breaking up with You!

😏

Postat

Jag vet en som inte gillar några komedier i hela världen... Scrubs, Seinfeld, Office, Drew Carey, Frasier, Skenet bedrar, Javisst herr Minister, Svarte Ormen, Vänner, How I met your mother, c/o Segemyhr, Pistvakt, Sjukan, Christine, Joey, Tredje klotet från solen...

...det finns bara två han uppskattar: Krister & Stefan samt Helan & Halvan.

😏

Postat
Seinfeldgänget kommer tillbaka i Larry Davids show.

Det ska jag kolla.

Finns bara en amerikansk serie jag gillar mer eller i varje fall lika mycket, Everybody loves Raimond.

Postat
...det finns bara två han uppskattar: Krister & Stefan samt Helan & Halvan.

Uuuuuusch. Äckelbuskis.

House är bara samma sak om och om igen och det blir inte roligt bara för att det är sarkastiskt.

Postat

Två tomater skulle gå över vägen, men så blir den ena överkörd. Den andra bli så ledsen att han tar självmord, THE END!

Postat

I'm curious about something. I have a tendency to constantly burn myself. Could that possibly be genetic given my mixed Jewish and German heritage?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.