SadamJR Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 Nervöst är det oxå. Man får bara chansen å koka snok två gånger om året och det har inte gått så bra på senare år. Återkommer med fler detaljer.
SadamJR Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 du jobbade kanske till och med på facit 🥰 Har sommarjobbat. Farsan fixa in mig.
Fidden Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 Funderar på att se det jag också, men jag kommer nog hålla på norrköping... för där blev jag av med oskulden 🥰
Fidden Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 Har sommarjobbat. Farsan fixa in mig. Coolt, kul när man gissar sådär helt i blindo och träffar rätt 🥰
Fidden Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 Jag har kommit på att jag nog inte alls är sjuk... är nog bara deprimerad. Det kom ju liksom tillbaks direkt när mina föräldrar kom hem igen efter helgen. Fan, vill inte bo här.
drloop (oregistrerad) Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 Jag har kommit på att jag nog inte alls är sjuk... är nog bara deprimerad. Det kom ju liksom tillbaks direkt när mina föräldrar kom hem igen efter helgen. Fan, vill inte bo här. Vad har du läst fidden?
SadamJR Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 Funderar på att se det jag också, men jag kommer nog hålla på norrköping... för där blev jag av med oskulden 🥰 På ridhuset?
SadamJR Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 Jag har kommit på att jag nog inte alls är sjuk... är nog bara deprimerad. Det kom ju liksom tillbaks direkt när mina föräldrar kom hem igen efter helgen. Fan, vill inte bo här. Ät piller.
Fidden Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 Ät piller. nope, jag brukar hitta andra lösningar på mina problem.
SadamJR Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 (redigerat) Fy fan. Nu är det nervöst. Bara en timme kvar till ett av Sveriges mest klassiska fotbollsderbyn, IFK Norrköping-Åtvidabergs FF. TV4sport 20.00. IFK Norrköping kallas Snoka därför att de brukar vara ute i landet och snoka upp talanger som de duperar att komma till klubben för ett billigt pris, och för att människorna i Norrköping har ovanligt stora näsor. Redigerat 7 september 2009 av SadamJR
SadamJR Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 nope, jag brukar hitta andra lösningar på mina problem. Jag hoppas det går bra för dig, men just nu tänker jag bara på matchen.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 nope, jag brukar hitta andra lösningar på mina problem. Jag brukar hitta problem på mina lösningar. 🥰
Analogfreak (oregistrerad) Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 Jag tänker bara på en vacker kvinna med häckande svalor... 🥰
SadamJR Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 Snoka ska vi koka! Snoka ska vi koka! ÅFF! ÅFF!
SadamJR Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 Åtvid leder och Fimpen tar allt. Verkar dött här. Antar att alla ser matchen.
SadamJR Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 Kryss. Fy fan i helvete. Och snoka skulle ha haft en utvisad.
Neosus Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 Det blir allri som man tänkt sig. ..min snok ligger åt fel håll 😠
SadamJR Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 Hoppas jag inte har tråkat ihjäl alla men den här matchen betyder mycket för mig.
slejnard Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 Tänkte på ormsorten snok men då blev ju det förklarat.
Memphis Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 Det var en del meck me att vara festivalgeneral. Aja, första gången liksom. Blir nog bra.
D Vibe Postat 7 september 2009 Postat 7 september 2009 Jag trodde inte mina ögon när jag kom in på Studio forum och såg en rakhyvelsreklam.. 😄😠
Recommended Posts