Jump to content
Annons

Hejsan, ytligare en ny medlem


ViktorGBG (oregistrerad)

Recommended Posts

ViktorGBG (oregistrerad)

Hejsan,

Jag är en grabb i övre tonåren som bor i Göteborg och studerar just nu på gymnasiet och läser högskoleförberedande, så jag kan studera vidare på Chalmers.

Jag har på senare tid intresserad mig för musik, och även radio/podcast och efter att spelat in podcast i några månader, med en gammal dator mikrofon bestämde jag mig för att jag vill ta steget upp och gick och köpte mig ett "riktigt" ljudkort och mikrofon.

Jag håller också på att lära mig spela gitarr och får "privatlektioner" av en god vän, och hoppas på att bli så duktig så att jag kan skriva och spela mina egna låtar.

Kan även varna er som är väldigt petiga på stavning att jag är en dyslexier så det är stor chans att jag kommer ha fel i menings uppbyggnad och lite stavfel.

Men hoppas ändå jag kommer vara välkommen. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
GIGAN (oregistrerad)
Hejsan,

Jag är en grabb i övre tonåren som bor i Göteborg och studerar just nu på gymnasiet och läser högskoleförberedande, så jag kan studera vidare på Chalmers.

Jag har på senare tid intresserad mig för musik, och även radio/podcast och efter att spelat in podcast i några månader, med en gammal dator mikrofon bestämde jag mig för att jag vill ta steget upp och gick och köpte mig ett "riktigt" ljudkort och mikrofon.

Jag håller också på att lära mig spela gitarr och får "privatlektioner" av en god vän, och hoppas på att bli så duktig så att jag kan skriva och spela mina egna låtar.

Kan även varna er som är väldigt petiga på stavning att jag är en dyslexier så det är stor chans att jag kommer ha fel i menings uppbyggnad och lite stavfel.

Men hoppas ändå jag kommer vara välkommen. 😄

Välkommen hit Viktor 😐

Jag är också dyslektiker och jag har inte låtit det hindra mig och det ska inte du heller

låta det göra. Studio är som ett smörgåsbord.

Ta för dig av det du gillar, var nyfiken på det som intresserar dig.

Och strunta i resten.

GIGAN

Redigerat av GIGAN
Link to comment
Dela på andra sajter

Välkommen hit Viktor 😐

Jag är också dyslektiker och jag har inte låtit det hindra mig och det ska inte du heller

låta det göra. Studio är som ett smörgåsbord.

Ta för dig av det du gillar, var nyfiken på det som intresserar dig.

Och strunta i resten.

GIGAN

Vilket känns svårt att tro att ni är, isärstavning och andra tragiska meningsuppbyggnader känns mer som en regel än undantag här. 😄 (men ni klarar det galant)

Välkommen, rock on dudes!

/aROCKER

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...