Jump to content
Annons

Min första remix!


djkire

Recommended Posts

Annons
Lägg den under låtkritik såfall.....

Ok jag är ny här visste inte det.

Den duger, kanske en lite starkare melodi?

MM jag har tänkt på det jag håller på med en förbättrad version av remixen.

Link to comment
Dela på andra sajter

eftersom jag hatar när folk inte lär ut eller säger hur man ska göra så tänker jag fan lära dig hatar folk som ba säger testa dig fram elelr sånt skit typ såna där enoying coments. som i mina trådar ibland. vad har du för msn skicka ett pm till mig. Jag e grym i FL har hållt på i 7 år e några saker jag inte kan typ 5 st grejer sen så kan jag göra riktigt feta låtar. ska lära dig det mesta du kan fråga något hela tiden på msn och jag jobbar bara 2 dagar i veckan så har mycket tid över. du kan ju hjälpa mig med lite små grejer också som man inte kan kanske. eller adda mig JohanBryntesson@hotmail.com så ska jag säga hur du ska göra.

Link to comment
Dela på andra sajter

eftersom jag hatar när folk inte lär ut eller säger hur man ska göra så tänker jag fan lära dig hatar folk som ba säger testa dig fram elelr sånt skit typ såna där enoying coments. som i mina trådar ibland. vad har du för msn skicka ett pm till mig. Jag e grym i FL har hållt på i 7 år e några saker jag inte kan typ 5 st grejer sen så kan jag göra riktigt feta låtar. ska lära dig det mesta du kan fråga något hela tiden på msn och jag jobbar bara 2 dagar i veckan så har mycket tid över. du kan ju hjälpa mig med lite små grejer också som man inte kan kanske. eller adda mig JohanBryntesson@hotmail.com så ska jag säga hur du ska göra.

Oj. Vilken självkänsla 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Oj. Vilken självkänsla 😱

Lägg till medmänsklighet och hjälpsamhet så verkar det ju vara riktigt juste snubbe. Det är inte alla som erbjuder hjälp på det viset, hurra för det.

Link to comment
Dela på andra sajter

jo det finns ju alltid nya saker hela tiden. Me nka nen del faktiskt men behöver själv hjälp med vissa saker om folk lär ut till varan så kommer allt bli mycket lättare sammarbete ger bäst resultat. philzmeiser skulle va nice att ha din msn du verkar va rätt bra på detta med Fruity LP grejen med automatic clips. kan du inte pma den till mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

eftersom jag hatar när folk inte lär ut eller säger hur man ska göra så tänker jag fan lära dig hatar folk som ba säger testa dig fram elelr sånt skit typ såna där enoying coments. som i mina trådar ibland. vad har du för msn skicka ett pm till mig. Jag e grym i FL har hållt på i 7 år e några saker jag inte kan typ 5 st grejer sen så kan jag göra riktigt feta låtar. ska lära dig det mesta du kan fråga något hela tiden på msn och jag jobbar bara 2 dagar i veckan så har mycket tid över. du kan ju hjälpa mig med lite små grejer också som man inte kan kanske. eller adda mig JohanBryntesson@hotmail.com så ska jag säga hur du ska göra.

Du har hållt på med FL i 7 år, och är "grym" men du vet inte hur ett automation clip fungerar? Antingen har en eventuell ironi i ditt inlägg undgått mig, eller så är du bara en stor fjant. Ibland kanske det vore bättre att vara tyst och bli betraktad som en idiot än att öppna munnen och bevisa det 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan, jag har äntligen gjort min första remix jag vill ha lite feedback för att se vad jag kan förbättra. 😛

LÄNK : Min remix!

// DJ Kire

Tog du bara Gabbes låt och la på lite extra melodier här eller?

Om du ska göra en remix, prova att inte ha något av hans orginal mp3 låt i alls utan gör alla slingor själv.

Sjung själv.

Redigerat av Lonian
Link to comment
Dela på andra sajter

eftersom jag hatar när folk inte lär ut eller säger hur man ska göra så tänker jag fan lära dig hatar folk som ba säger testa dig fram elelr sånt skit typ såna där enoying coments. som i mina trådar ibland. vad har du för msn skicka ett pm till mig. Jag e grym i FL har hållt på i 7 år e några saker jag inte kan typ 5 st grejer sen så kan jag göra riktigt feta låtar. ska lära dig det mesta du kan fråga något hela tiden på msn och jag jobbar bara 2 dagar i veckan så har mycket tid över. du kan ju hjälpa mig med lite små grejer också som man inte kan kanske. eller adda mig JohanBryntesson@hotmail.com så ska jag säga hur du ska göra.

Du säger att du kan det mesta och du vet inte hur man skapar automationclips...hmmm. Vad har du gjort under dessa 7 år?

Link to comment
Dela på andra sajter

ja låter typ som han lakt på en låt på en låt :S

Ja Gabbe finns ju här på forumet, drog hem den där orginal låten för nått år sedan.

Undrar vad han tycker om att någon gör en youtube på hans låt. Är väll bara att pma han iofs.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lägg till medmänsklighet och hjälpsamhet så verkar det ju vara riktigt juste snubbe. Det är inte alla som erbjuder hjälp på det viset, hurra för det.

Nu var det ju verkligen inte så att det var ett påhopp! lite "gulligt" bara :rolleyes:

jo det finns ju alltid nya saker hela tiden. Me nka nen del faktiskt men behöver själv hjälp med vissa saker om folk lär ut till varan så kommer allt bli mycket lättare sammarbete ger bäst resultat. philzmeiser skulle va nice att ha din msn du verkar va rätt bra på detta med Fruity LP grejen med automatic clips. kan du inte pma den till mig.

Visst kan jag det! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Du säger att du kan det mesta och du vet inte hur man skapar automationclips...hmmm. Vad har du gjort under dessa 7 år?

Frågat folk om Klaas basen 15 gånger 😐 (Om du har läst de tidigare trådarna förstås).

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...