4Trax Postat 13 februari 2009 Postat 13 februari 2009 Tryck till! http://www.myspace.com/thesuperdogs
slejnard Postat 13 februari 2009 Postat 13 februari 2009 ååå helvette! DET SVÄNGER JU!!! Bra som *svordom som inte får uttalas*
Valle Postat 13 februari 2009 Postat 13 februari 2009 Alltså, detta är skitstörigt... Av all "bra" musik jag hört den senaste tiden kommer övervägande från detta forum... "The Agent" är inget undantag! En riktigt jävla bra låt! Men visst fan är väl det här signat!?
stegrarn Postat 13 februari 2009 Postat 13 februari 2009 Jävligt schysst låt! Och arret är så där skönt lojt och drivigt på samma gång, om du förstår vad jag menar..? 😆
4Trax Postat 14 februari 2009 Trådstartare Postat 14 februari 2009 Tack för era kommentarer! Kul att ni gillar det! Tack!
hegobald Postat 14 februari 2009 Postat 14 februari 2009 Ja vad ska man säga som inte är sagt... Låter proffsigt.. Bra radiomix. Och låten gillar jag trots att jag inte brukar gilla gitarrskarmmel 🙂 Enda jag inte gillar är att det låter lite väl burkigt på Myspace.. Kan ju ha att göra med mp3-kodningen.
Ulf_A Postat 14 februari 2009 Postat 14 februari 2009 Skön låt, gött skitigt röj. Som någon skrev, detta är väl redan påväg till "skivbutikerna" ?!
sixties Postat 14 februari 2009 Postat 14 februari 2009 det låter helt ok, finns väl en heldel liknande band på listorna så ni borde ju ha chans att nå ut till en större publik. gillade nog burn bättre, fast alla låtar är bra (är inne på 3:e nu) de håller en jämn hög kvalitet. mistress låter lite hives fast bättre.
4Trax Postat 14 februari 2009 Trådstartare Postat 14 februari 2009 det låter helt ok, finns väl en heldel liknande band på listorna så ni borde ju ha chans att nå ut till en större publik. gillade nog burn bättre, fast alla låtar är bra (är inne på 3:e nu) de håller en jämn hög kvalitet. mistress låter lite hives fast bättre. Tack! Nyfiken på vilka du jämför oss med på listorna?
Hellpig Postat 14 februari 2009 Postat 14 februari 2009 J-t juste sound och bra låt. Det är bara att önska er lycka till, det här är ju riktigt bra. Tyckte kanske att trumsen var lite höga... men slamriga och go'a! 🙂 (Det var för övrigt jag som flyttade tråden Allmänt -> Musik- och sajttips, passar bättre här.)
Valle Postat 14 februari 2009 Postat 14 februari 2009 J-t juste sound och bra låt. J-t? En gris från helvetet som censurerar sig själv?
4Trax Postat 15 februari 2009 Trådstartare Postat 15 februari 2009 J-t? En gris från helvetet som censurerar sig själv? Vad har detta inlägg att göra med denna tråd? Gör det i "radera inlägg" tråden där det mer hör hemma! Tack!
Valle Postat 15 februari 2009 Postat 15 februari 2009 Försökte bara vara rolig (hade egentligen inte så mycket med "censur" att göra). Misslyckades kapitalt. Ångrar, beklagar och ber om ursäkt.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.