Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Alltså, detta är skitstörigt... Av all "bra" musik jag hört den senaste tiden kommer övervägande från detta forum... "The Agent" är inget undantag! En riktigt jävla bra låt!

Men visst fan är väl det här signat!?

Postat

Ja vad ska man säga som inte är sagt... Låter proffsigt.. Bra radiomix. Och låten gillar jag trots att jag inte brukar gilla gitarrskarmmel 🙂

Enda jag inte gillar är att det låter lite väl burkigt på Myspace.. Kan ju ha att göra med mp3-kodningen.

Postat

det låter helt ok, finns väl en heldel liknande band på listorna så ni borde ju ha chans att nå ut till en större publik.

gillade nog burn bättre, fast alla låtar är bra (är inne på 3:e nu) de håller en jämn hög kvalitet. mistress låter lite hives fast bättre.

Postat
det låter helt ok, finns väl en heldel liknande band på listorna så ni borde ju ha chans att nå ut till en större publik.

gillade nog burn bättre, fast alla låtar är bra (är inne på 3:e nu) de håller en jämn hög kvalitet. mistress låter lite hives fast bättre.

Tack!

Nyfiken på vilka du jämför oss med på listorna?

Postat

J-t juste sound och bra låt. Det är bara att önska er lycka till, det här är ju riktigt bra. Tyckte kanske att trumsen var lite höga... men slamriga och go'a! 🙂

(Det var för övrigt jag som flyttade tråden Allmänt -> Musik- och sajttips, passar bättre här.)

Postat
J-t? En gris från helvetet som censurerar sig själv?

Vad har detta inlägg att göra med denna tråd?

Gör det i "radera inlägg" tråden där det mer hör hemma!

Tack!

Postat

Försökte bara vara rolig (hade egentligen inte så mycket med "censur" att göra). Misslyckades kapitalt. Ångrar, beklagar och ber om ursäkt.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.