Jump to content
Annons

Namm 2009


ake

Recommended Posts

Annons
DieHard (oregistrerad)

Jo det går rykten på nätet om Cubase 5. Det är ett bra tag sen senaste så en ny är säkert att vänta det här året. Och med det nya buggar. 😏 Ikmultimedia har något på gång. Vad det är har jag inte en aning om men Dave från Sonic Reality, som säljer alla Ik´s grejer har lagt ut en ledtråd http://www.gearslutz.com/board/new-product...inter-namm.html

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tippar 5 spänn på att nya PLAY-versionen av Eastwest Symphonic Choirs kommer visas upp då. 5 spänn. 😄

/M

Passa dig! Enligt en uträkning jag gjort så innehåller forumet 777 sidor medlemmar á 20st/sida.

Forumet har enligt min uträkning 15540 st medlemmar.

Detta multiplicerat med din insats (5 kr) resulterar i 77 700:-

😏

Mvh. Robin

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tippar 5 spänn på att nya PLAY-versionen av Eastwest Symphonic Choirs kommer visas upp då. 5 spänn. 😄

/M

Passa dig! Enligt en uträkning jag gjort så innehåller forumet 777 sidor medlemmar á 20st/sida.

Forumet har enligt min uträkning 15540 st medlemmar.

Detta multiplicerat med din insats (5 kr) resulterar i 77 700:-

🙂

Mvh. Robin

😛 Haha. Men måste inte alla sätta emot först då? 😉😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tippar 5 spänn på att nya PLAY-versionen av Eastwest Symphonic Choirs kommer visas upp då. 5 spänn. 😄

/M

Passa dig! Enligt en uträkning jag gjort så innehåller forumet 777 sidor medlemmar á 20st/sida.

Forumet har enligt min uträkning 15540 st medlemmar.

Detta multiplicerat med din insats (5 kr) resulterar i 77 700:-

😉

Mvh. Robin

🙂 Haha. Men måste inte alla sätta emot först då? 😉😄

Jo och allt mer pengar för dig då ☺️

77 700:- 😮 det är mycket pengar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Cubase 5 kostar $499.

Steinberg has upgraded its flagship DAWs Cubase and Cubase Studio to version 5. The emphasis this time around is on beat-creation tools and pitch editing for vocals. New rhythm-oriented tools include the LoopMash and Groove Agent One VST instrument plug-ins and Beat Designer for perfect groove alignment. On the vocal side, VariAudio lets you edit pitch directly in the Sample Editor, whereas the VST plug-in PitchCorrect incorporates Yamaha Pitch Fix technology to correct intonation on the fly. The convolution reverb REVerence rounds out the new plug-in offerings. You'll find myriad under-the-hood and user-interface enhancements, including an improved MediaBay, advanced batch export, and full Windows Vista 64-bit support.

http://pro-audio.musiciansfriend.com/product?sku=703580

582075.jpg

582076.jpg

582077.jpg

582078.jpg

582079.jpg

582080.jpg

582081.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)

Frågan är bara vad som inte följer med i den mindre cubaseversionen studio som jag kör med. Aldrig haft något behov av att ha de större versionerna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tippar 5 spänn på att nya PLAY-versionen av Eastwest Symphonic Choirs kommer visas upp då. 5 spänn. 😆

/M

Passa dig! Enligt en uträkning jag gjort så innehåller forumet 777 sidor medlemmar á 20st/sida.

Forumet har enligt min uträkning 15540 st medlemmar.

Detta multiplicerat med din insats (5 kr) resulterar i 77 700:-

😆

Mvh. Robin

Yes, jag hade också rätt. Jobbigt annars. 😄

East West presenterade flera spännande nyheter via deras hemsida.

Symphonic Choirs - PLAY Edition

WordBuilder_PLAY_sm.jpg

Helt nytt biblotek - Quantum Leap - SILK

000050388.jpg

Quantum Leap RA - PLAY Edition

d_10716.gif

Quantum Leap SD2 PRO Upgrade

ew186_box_white.jpg

PLAY 2 Upgrade 😆

PLAYMAPPING_sm.jpg

Najs. 🙂 Men dyrt. 🙁 Jag slog iallafall till på deras 2 för 1 kampanj senast. 😆

-Memphis

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

pme (oregistrerad)
Frågan är bara vad som inte följer med i den mindre cubaseversionen studio som jag kör med. Aldrig haft något behov av att ha de större versionerna.

Impulsreverbet ingår i alla fall inte. Autopitchen ingår.

Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)
Frågan är bara vad som inte följer med i den mindre cubaseversionen studio som jag kör med. Aldrig haft något behov av att ha de större versionerna.

Impulsreverbet ingår i alla fall inte. Autopitchen ingår.

Ja jag såg det ganska nyligen. Dåligt att den inte ingår. Ett bra reverb är inte för mycket begärt istället för deras skitreverb roomworks. Använder inte den, eller i stort sett någon alls av deras inbyggda pluggar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...