Jump to content
Annons

Vi har ett bra forum!


nattvaktaren (oregistrerad)

Recommended Posts

Annons
  • Svar 67
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

maxmaxmax (oregistrerad)
Skulle vara intressant att alla ni som anser er vara duktiga på någonting inom

detta forumet - självfallet avses musik och allt det som innebär musik - komma

fram och våga slå sig på bröstet och säga vad det är ni är specifikt bra på /

kunniga i, tack.

fråga mig om vadsomhelst som handlar om hammondorglar, från träslaget på en C1 till originalskruven på en L100

gjorde såna rigorösa eftersökningar när jag skulle köpa hammond förra året att jag råkade lära mig alldeles för mycket

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe. Jag registrerade här för att lära mig saker och få hjälp med att få studion att funka men, ingen verkar veta vad som är problemet.

Så vad finns det mer att göra än att terrorisera nattvaktaren och posta inlägg utan någon egentlig substans?

Har du frågat efter hjälp om något som du har velat lära dig då? 😕

Om jag inte är ute och cyklar så har ingen ännu nämnt Björn. Så därför passar jag på! Tack Björn! Inspirerande att se hur du både lyckas leda sveriges största tidning och sveriges största musikerforum samtidigt.

Jag menar då det, hur kunde han glömmas bort. Forumets hjärta lixom 😉

Och en egen tråd skulle kunna fyllas med dom som ger en ett garv och en trevlig stämning..

Japp, Hammagrella, Rockfart och Hacke är väll ordförande på den listan tror jag 😆

Jag skulle vilja slå ett slag för alla oss okunniga som är bra på att få de kunniga att glänsa.  😄

😉 Precis, men det är rätt så svårt att göra en sån eftersom alla är ganska bra på nånting i alla fall 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe..

Det intressantase här är väl Nattis själv... 🙂

När han kom in första gångerna på forumet så höll han på att bli kickad av lite olika anledningar, nu har han gått och blivit mysfarbror! Trevligt! 🙂

EDIT: Lefvats

Mysfarbror?...knappast

Detta är nog snarare en snabb släng av feber eller nåt, han blir nog lika bitsk som vanligt när han kryat på sig.

Eller vad säger Hacke?

Ärligt talat? Du och nattvaktaren är de två jag mest ser fram emot att träffa IRL... 🙂 Och Puckobalkan kanske. 😄

Schysst tråd det här, kul att ramla in på efter ett uppehåll. Tack för att jag blev nämnd. Och beröm till de andra som blev nämnda + en klase till. Det finns fler att nämna, även utanför den tekniska kompetensen. Forumet är vad forumet är även pga stämningen här. Den bidrar alla aktiva medlemmar till, vissa mer, vissa mindre. Ni vet själv vilka ni är...

Å så kramas vi alla i nät-trafiken o allt det där... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
Ärligt talat? Du och nattvaktaren är de två jag mest ser fram emot att träffa IRL... 😉

Sa det kommer verkligen bli av? later kul. ser ocksa fram emot det.

EDIT: Inga svenska tangentbord pa londonhotell.

Redigerat av Danny Cort
Link to comment
Dela på andra sajter

Ärligt talat? Du och nattvaktaren är de två jag mest ser fram emot att träffa IRL... 😉

Sa det kommer verkligen bli av? later kul. ser ocksa fram emot det.

EDIT: Inga svenska tangentbord pa londonhotell.

Ingen aning om det blir av, jag gav upp pga den lama uppslutningen i tråden...

Händer det nåt kul i London? Vi kanske ska ses där istället? 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...