Emulator Postat 12 februari 2009 Postat 12 februari 2009 jag är nog snäppet värre ändå :S när jag kollar på tv sitter jag och tänkter mig att bokstäverna i textremsan är varibaler, och jag försöker bryta ut och kvadrera, hitta mgn uppe o nere o sånt skit 😏
Dingbats Postat 12 februari 2009 Postat 12 februari 2009 godnatt! kvällens skiva är heart av stars. "Heart av Stars"? Värsta svengelskan på länge! 😏
Fidden Postat 12 februari 2009 Trådstartare Postat 12 februari 2009 godnatt! kvällens skiva är heart av stars. Åh, dyker upp fina minnen här =) Killen ser dock extremt fånig ut när han sjunger live... men musiken är grym.
Dingbats Postat 12 februari 2009 Postat 12 februari 2009 "®mecho is typing..." Det är fantastiskt hur lilla jag kan förmå en tjej på andra sidan jorden att sitta koncentrerat och skriva långa haranger om sitt liv som bara jag kan läsa. Frivilligt också. Jag menar, hon är ju en fysisk person som liksom sitter där framför datorn och knapprar på tangentbordet. Bara för att /jag/ ska läsa det. Crazy. Inte undra på att vissa blir sociopater som bara lever för att kontrollera andra. </kvällsfundering>
Fidden Postat 12 februari 2009 Trådstartare Postat 12 februari 2009 men hallå, du måste ju ha en starttag också dingis! Annars kommer jag gå omkring i en vecka och grubbla över att hela tråden fram till ditt inlägg är din kvällsfundering.
Dingbats Postat 12 februari 2009 Postat 12 februari 2009 men hallå, du måste ju ha en starttag också dingis! Annars kommer jag gå omkring i en vecka och grubbla över att hela tråden fram till ditt inlägg är din kvällsfundering. <kvällsfundering> Den wrappar runt tråden, så allt utom ditt citerade inlägg är min kvällsfundering. Den du!
Fidden Postat 12 februari 2009 Trådstartare Postat 12 februari 2009 Den wrappar runt tråden, så allt utom ditt citerade inlägg är min kvällsfundering. Den du! holy crap... 😠 (jag var förresten tvungen att editera bort taggen i citatet, annars får jag aldrig sinnesro igen)
Overkill Postat 13 februari 2009 Postat 13 februari 2009 Åh, dyker upp fina minnen här =)Killen ser dock extremt fånig ut när han sjunger live... men musiken är grym. första låten är grym 😉
Overkill Postat 13 februari 2009 Postat 13 februari 2009 ettorna sitter här bredvid mig och diskuterar 4-minuterstal. herregud det är ju ingenting. vad snabbt tiden går 😉
Overkill Postat 13 februari 2009 Postat 13 februari 2009 "Heart av Stars"? Värsta svengelskan på länge! 😉 hur var det svengelskt? 😕
Overkill Postat 13 februari 2009 Postat 13 februari 2009 min klocka hos pappa stod på ringning klockan 7 istället för 6:30 så jag försov mig en halvtimme. 😉 så jag hann inte äta frukost.
Pico Postat 13 februari 2009 Postat 13 februari 2009 Heart, av Stars? "Heart av stars"? "Heart of stars"? 😉
Overkill Postat 13 februari 2009 Postat 13 februari 2009 ah, skulle väl kanske skrivit: kvällens skiva är "Heart" av "Stars" för att vara übertydlig. 😉
Overkill Postat 13 februari 2009 Postat 13 februari 2009 mitt hår frös i morse när jag cyklade till bussen eftersom jag duschat precis innan jag stack. 😉
Overkill Postat 13 februari 2009 Postat 13 februari 2009 Är din definition av skynda att sitta på facebook och likea andras statusar? 😉
Dingbats Postat 13 februari 2009 Postat 13 februari 2009 Är din definition av skynda att sitta på facebook och likea andras statusar? 😉 Meh! Min syrra är i badrummet!
Pico Postat 13 februari 2009 Postat 13 februari 2009 Läraren: Varför är du sen idag?! Dingis: Syrran hann före mig till badrummet... 😉
Recommended Posts