Neosus Postat 25 april 2009 Postat 25 april 2009 Yrrol va längesen jag sett ...så jag slängde iväg en beställning nu. 🙂
slejnard Postat 26 april 2009 Postat 26 april 2009 fidden är en luring! har aldrig sett maken till avatar! 🙂 jo just....jak er fyll! sover ni???
Pico Postat 26 april 2009 Postat 26 april 2009 (redigerat) Men va fan, bruten jag mötte nu (asdf3455) hade en fucking björn ju! 🙂 Redigerat 26 april 2009 av Pico
Pico Postat 26 april 2009 Postat 26 april 2009 Snart lunchdags. Får nog bli pasta, kidneybönor och majskorn. Kryddat efter obehag.
Dingbats Postat 26 april 2009 Postat 26 april 2009 Jag drömde att jag var i Japan men glömde bort att ta kort förns sista dan.
slejnard Postat 26 april 2009 Postat 26 april 2009 Kaffe är det enda intaget idag....en fet pizza borde kunna hjälpa till att blidka demonerna. Usch! Aldrig mer!
Pazo Postat 26 april 2009 Postat 26 april 2009 Öhm... Nu när jag gick till köket och stoppade in lite pommes i ugnen så vänder jag mig om och ska titta ut... då *vips* så ligger det en tjej och solar precis utanför fönstret... jättekorta shorts och uppknäpt bh 😄 verkligen PRECIS utanför fönstret me. (fönstrena är på marknivå)
Overkill Postat 26 april 2009 Postat 26 april 2009 Öhm... Nu när jag gick till köket och stoppade in lite pommes i ugnen så vänder jag mig om och ska titta ut... då *vips* så ligger det en tjej och solar precis utanför fönstret... jättekorta shorts och uppknäpt bh 😄 verkligen PRECIS utanför fönstret me. (fönstrena är på marknivå) pics or it didn't happen!
slejnard Postat 26 april 2009 Postat 26 april 2009 Öhm... Nu när jag gick till köket och stoppade in lite pommes i ugnen så vänder jag mig om och ska titta ut... då *vips* så ligger det en tjej och solar precis utanför fönstret... jättekorta shorts och uppknäpt bh 😄 verkligen PRECIS utanför fönstret me. (fönstrena är på marknivå) Jag tror att du är bakiskåt och egentligen sover 🙂 funderar på att besöka grannfrun.... 🙂
Recommended Posts