Emulator Postat 27 mars 2009 Postat 27 mars 2009 4Sound och MB är samma sak säger alla på Forumet nu. Emulator - därför att det är 40% billigare där. men testa. jag högg över 20%. vad kostar det?
debatt Postat 27 mars 2009 Postat 27 mars 2009 För mycket vitkål i räksalladen! Vitkål!!! Varför stoppar de in det? Och morötter...
drloop (oregistrerad) Postat 27 mars 2009 Postat 27 mars 2009 Me like: http://www.myspace.com/riceboysleeps
Fidden Postat 27 mars 2009 Trådstartare Postat 27 mars 2009 jag kan ju meddela att vi kommer misslyckas med 5000 i mars.
Fidden Postat 27 mars 2009 Trådstartare Postat 27 mars 2009 (redigerat) haha, påminner mig om ett southparkavsnitt där cartman blir HIV-smittad vid en blodtransfusion och därefter konstant kör med "are you positive... ok, are you HIV positive"-skämtet 🙂 och JA jag måste vara negativ, det är min mening med livet. (edit: hmm, läste fel... borde kanske skrivit "NÄÄÄ, jag ska inte sluta vara negativ" etc) Men något som är positivt (HIV eller inte) är iallafall att det har dykt upp några nya krunegårdlåtar på spotify, wohooo! Redigerat 27 mars 2009 av Fidden
Fidden Postat 27 mars 2009 Trådstartare Postat 27 mars 2009 om man äter ädelost, får man då ädelgaser? det vore ju coolt att fisa neon... eller om man vill skoja med stålmannen kan man ju köra med krypton.
Fidden Postat 27 mars 2009 Trådstartare Postat 27 mars 2009 Mitt i en storstadsdjungel Ibland ädelost Lite hungrig, mellanmål En Roquefort Men när stjärten vaknar Tänds en gnista röd igen Som den eld vi saknat Den läcker ut, en gång Vi ska dansa i neon Och min näsa känner doften Den får andas in en symfoni av ädelgas Vi ska dansa i krypton Ifrån gropen där i stjärten Vi ska fånga den där hjälten, den där stålmannen Lalalalala du dudu Lalalalala du dudu
Emulator Postat 27 mars 2009 Postat 27 mars 2009 seeeeeeeeee min retuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur hur jag försvinner i ett moln av ädelgaaaaaaaaaaaaaaaaaas mot min natuuuuuuuuuuur att släppa ut de värsta gaserna jag känt
Dingbats Postat 27 mars 2009 Postat 27 mars 2009 Jagh tyker at vi skoola staffua som mann giorde å then gammla thijden, tyker icke I thet?
Recommended Posts