Pazo Postat 5 januari 2009 Postat 5 januari 2009 Ska trummorna vara så sjukt sönderkomprimerade? 😉 Fett cool låt annars! 😄 snygga gitarrgrejer
Fidden Postat 5 januari 2009 Trådstartare Postat 5 januari 2009 En snutt... Your browser does not support the HTML5 audio tag Sången är bara blajsång. Vad tycks? Najs 😉 tyckte virveln låg långt fram bara, tyckte den var för dominant.
drloop (oregistrerad) Postat 5 januari 2009 Postat 5 januari 2009 En snutt... Your browser does not support the HTML5 audio tag Sången är bara blajsång. Vad tycks? Hur gör man för att lyssna på´t? Ingenting funkar för mig nu... 😉 Spara ned den ... det är nog enda sättet.
drloop (oregistrerad) Postat 5 januari 2009 Postat 5 januari 2009 Ska trummorna vara så sjukt sönderkomprimerade? 😉 Fett cool låt annars! 😄 snygga gitarrgrejer Är inte trummis så jag lider inte av sönderkomprimerade trummor. Jag älskar när det låter så som det gör här... Men i slutmix blir det nog inte så hårt komprimerat. Gitarrslingan är jag nöjd med.
drloop (oregistrerad) Postat 5 januari 2009 Postat 5 januari 2009 En snutt... Your browser does not support the HTML5 audio tag Sången är bara blajsång. Vad tycks? Najs 😉 tyckte virveln låg långt fram bara, tyckte den var för dominant. Låter som något slags handikapp. Aj fan, dominant virvel... kan man söka för det? Haha! För att vara en tidig demo så tycker jag att det ställer på bra. Tack för att ni orkar lyssna grabbar!
Pazo Postat 5 januari 2009 Postat 5 januari 2009 Jag gjorde klart en remix nyss! 😉 http://www.speedyshare.com/961868226.html
Neosus Postat 5 januari 2009 Postat 5 januari 2009 En snutt... Your browser does not support the HTML5 audio tag Sången är bara blajsång. Vad tycks? Hur gör man för att lyssna på´t? Ingenting funkar för mig nu... 😄 Spara ned den ... det är nog enda sättet. Jaha man klickar på den och sedan sitter man och väntar.. 😉
Micke H Postat 5 januari 2009 Postat 5 januari 2009 crap, my brain is stuck thinking in only haikus how inconvenient
Overkill Postat 5 januari 2009 Postat 5 januari 2009 Skivor av Great Lake Swimmers, Beirut och Neutral Milk Hotel är försenade.
Neosus Postat 5 januari 2009 Postat 5 januari 2009 En snutt... Your browser does not support the HTML5 audio tag Sången är bara blajsång. Vad tycks? Hur gör man för att lyssna på´t? Ingenting funkar för mig nu... 🙂 Spara ned den ... det är nog enda sättet. Jaha man klickar på den och sedan sitter man och väntar.. 😉 Nähe man måste logga in oxå.. 😄😄
Neosus Postat 5 januari 2009 Postat 5 januari 2009 En snutt... Your browser does not support the HTML5 audio tag Sången är bara blajsång. Vad tycks? Hur gör man för att lyssna på´t? Ingenting funkar för mig nu... 🙂 Spara ned den ... det är nog enda sättet. Jaha man klickar på den och sedan sitter man och väntar.. 😉 Nähe man måste logga in oxå.. 😄😄 U2 feeling.. Skön låt! 😄
drloop (oregistrerad) Postat 5 januari 2009 Postat 5 januari 2009 Skivor av Great Lake Swimmers, Beirut och Neutral Milk Hotel är försenade. Aha!
drloop (oregistrerad) Postat 5 januari 2009 Postat 5 januari 2009 Jag gjorde klart en remix nyss! 😉 http://www.speedyshare.com/961868226.html Demoforum i snabb och mini fomat.... coolt. Jag lyssnar nu...
drloop (oregistrerad) Postat 5 januari 2009 Postat 5 januari 2009 (redigerat) U2, inte dåligt det du!Kanske inte skall sjunga om 😛 Redigerat 5 januari 2009 av drloop
drloop (oregistrerad) Postat 5 januari 2009 Postat 5 januari 2009 Oizo gott basen lät Pazo. 😛 Bra mix! Spännande, man undrar liksom vad som skall hända ... spännande, spännande.
Fidden Postat 5 januari 2009 Trådstartare Postat 5 januari 2009 hm, nu öppnades helt automagiskt en guide till hur man kör antispionprogram. det är ju illavarslande på ganska många sätt 😛
Dingbats Postat 5 januari 2009 Postat 5 januari 2009 CD Wow var sjukt sega när jag beställde därifrån förut.
drloop (oregistrerad) Postat 5 januari 2009 Postat 5 januari 2009 hm, nu öppnades helt automagiskt en guide till hur man kör antispionprogram. det är ju illavarslande på ganska många sätt 😛 Jodå så att det... Hoppas det inte är nåt allvarligt.
Pazo Postat 5 januari 2009 Postat 5 januari 2009 Nu gjorde jag klart en till remix! hahah Fan skön dag! Äntligen lossnar dessa två! 😛 http://www.speedyshare.com/385976515.htm
Pazo Postat 5 januari 2009 Postat 5 januari 2009 Oizo gott basen lät Pazo. 😛 Bra mix! Spännande, man undrar liksom vad som skall hända ... spännande, spännande. tackar! 🙂
Dingbats Postat 5 januari 2009 Postat 5 januari 2009 Animal Collectives nya får 9.6 i betyg av Pitchfork.
Micke H Postat 5 januari 2009 Postat 5 januari 2009 Jag har funderat och kommit fram till att "Hakuna Matata" från Lejonkungen är en rip-off på "Var nöjd med allt vad livet ger" från Djungelboken. Jag menar, se bara!!! "Var nöjd med allt vad livet ger, och allting som du kring dig ser" "Finns inga bekymmer, man är lycklig var dag!" Det är en konspiration!
Pico Postat 5 januari 2009 Postat 5 januari 2009 H-O-C-K-E-Y, HOCKEY! Hockey, hockey, hockey! VM, nu är det hockeyfeber...
Overkill Postat 5 januari 2009 Postat 5 januari 2009 Animal Collectives nya får 9.6 i betyg av Pitchfork. Oj jäklar!
drloop (oregistrerad) Postat 5 januari 2009 Postat 5 januari 2009 Jag vågar väl knappt avslöja vad jag skall käka. Isterbandsgryta! Tillagas i en lergryta med rotsaker... mums!
Recommended Posts