Jump to content
Annons

soundforge?


djfotvård

Recommended Posts

Annons
Sound Forge och Wavelab är de program "som gäller" när det gäller ljudredigering (för PC iaf), så jag tror inte att du kan hitta nåt som är så mycket bättre...

Soundforge är ett mycket kraftfullt program om du frågar mig och kan använda vsti plugins och jag har inte hittat något bättre. Sony har ju cakewalk eller vad det heter fast det är ju inte samma typav program

Link to comment
Dela på andra sajter

hejhej

Använder soundforge för klippa o fixa och sen in i reason,, undrar om det är nån som kan tipsa om ett bättre/annat program,,

jag vet att sony har nått mer ljudprogram,, kan inte hitta det bara

Vad snackar de andra om? Klart att det finns alternativ!

Adobe Soundbooth (tidigare CoolEdit) till exempel. Det är en fantastisk mjukvara som är grovt underskattat enligt min mening. Klarar även vst-pluggar i de senare versionerna om du inte skulle nöja dig med de inkluderade komponenterna.

Link to comment
Dela på andra sajter

hejhej

Använder soundforge för klippa o fixa och sen in i reason,, undrar om det är nån som kan tipsa om ett bättre/annat program,,

jag vet att sony har nått mer ljudprogram,, kan inte hitta det bara

Vad snackar de andra om? Klart att det finns alternativ!

Adobe Soundbooth (tidigare CoolEdit) till exempel. Det är en fantastisk mjukvara som är grovt underskattat enligt min mening. Klarar även vst-pluggar i de senare versionerna om du inte skulle nöja dig med de inkluderade komponenterna.

Har inte testat adobes ljudredigeringsprogram, har varit lite skeptisk men varför vet jag inte riktigt. Får väll ta och testa dom också då 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...