Jump to content
Annons

Guitar Nilsson ligger borta pÄ jobb i husvangen


Guitar Nilsson

Recommended Posts

I somras tog jag traktorjobb i FrÀmlingshem, köpte en husvang för 300 kr som jag bodde i för att inte lönen skulle gÄ till soppa enbart, det Àr nio mil hemifrÄn enkel resa. Det var en hÄrd tid, men jag fick i alla fall rÄd till mickar o porta som jag ville. Gjorde dessa helt dokumentÀrt Àkta tvÄ roadmovies sÄ ni kan se hur det gÄr till i stora vÀrlden:

Del 1, mystiken och spÀnningen byggs upp:

Del 2, upplösningen!

HÄll nÄgon i hand och blunda om ni Àr kÀnsliga.

post-8284-1227781247_thumb.jpg

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons
Haha, fint dÀr med sömnmedel.

Gissa dunk-inehÄllet? Nu förstÄr ni varför jag Àr sÄ koko i skallen.

TyvÀrr, antar att det Àr vatten dÄ du bor i en husvagn:P

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

😆 Haha full ellert?? 😆 Sista klippet var magiskt och förstĂ„r varför din porta ger dig svĂ„righeter! 😆

Det Àr bara vatten. Jag filmade sjÀlv med högerarmen, inte lÀtt att sikta rÀtt. Sen mÄste jag liksom fÄ den sk handlingen att rÀcka de ca 9 sekunder man max kan spela in med ett minne pÄ 250 MB.

Hade man jobbat stenhÄrt med sÄna dÀr filmer kanske man varit rik nu. Det Àr ju typ sÄnt dÀr ÄbÀkande mÄnga kÀnda komiker pysslar med.

Jag sjÀlv privat Àr bra mycket trÄkigare Àn dÄren i husvangen, sÀger oftast inte mycket. Jag Àr inte heller sÄ stendum som jag försöker lura er alla. Blir rörd sÄ jag grÄter av viss musik och av kÀrleksfilmer. Har en del andra intressen förutom musik, nÄn som ser vad bilden förestÀller?

post-8284-1227823736_thumb.jpeg

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

😆 Haha full ellert?? 😆 Sista klippet var magiskt och förstĂ„r varför din porta ger dig svĂ„righeter! 😆

Det Àr bara vatten. Jag filmade sjÀlv med högerarmen, inte lÀtt att sikta rÀtt. Sen mÄste jag liksom fÄ den sk handlingen att rÀcka de ca 9 sekunder man max kan spela in med ett minne pÄ 250 MB.

Hade man jobbat stenhÄrt med sÄna dÀr filmer kanske man varit rik nu. Det Àr ju typ sÄnt dÀr ÄbÀkande mÄnga kÀnda komiker pysslar med.

Jag sjÀlv privat Àr bra mycket trÄkigare Àn dÄren i husvangen, sÀger oftast inte mycket. Jag Àr inte heller sÄ stendum som jag försöker lura er alla. Blir rörd sÄ jag grÄter av viss musik och av kÀrleksfilmer. Har en del andra intressen förutom musik, nÄn som ser vad bilden förestÀller?

nÀÀ

en trasig tidsmaskin mĂ„nne?? 😆 eller ett ljudkort frĂ„n din gamla porta?

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Kan det va nÄn trasig motor av nÄt slag.

Ja! Kompisen Àr maskin o teknisk chief pÄ oljetankrar, det Àr sÄn motor vars vevstake gÄtt rÀtt ut genom luckan dÀr, en bit av sjÀlva blocket lossnade med. De lÄg vid kaj och skulle varmköra för avgÄng nÀr det hÀnde. Hade det hÀnt i ett trÄngt hamninlopp eller i hÄrt vÀder med pÄlandsvind nÀra en kust hade katastrofen varit nÀra. Ingen var som tur var nÀra nÀr det small heller. Han skickade ett mail med rubriken "Liten stake tittar ut" plus bilden....

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Föresten Wernborg, har inte du samma kattbild som ... öh... nÄn annan hÀr?

Kan det va nÄn trasig motor av nÄt slag.

Ja! Kompisen Àr maskin o teknisk chief pÄ oljetankrar, det Àr sÄn motor vars vevstake gÄtt rÀtt ut genom luckan dÀr, en bit av sjÀlva blocket lossnade med. De lÄg vid kaj och skulle varmköra för avgÄng nÀr det hÀnde. Hade det hÀnt i ett trÄngt hamninlopp eller i hÄrt vÀder med pÄlandsvind nÀra en kust hade katastrofen varit nÀra. Ingen var som tur var nÀra nÀr det small heller. Han skickade ett mail med rubriken "Liten stake tittar ut" plus bilden....

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...