Jump to content
Annons

Nån som vet om east and west gold complet betyg satts


kvd669o

Recommended Posts

Annons
Bra att känna till: i kommande nummer 10-08 testar vi nya Symphonic orchestra platinum plus complete!

Kan tyvärr inte avslöja betyget ännu...

/Mats

Okej jag förstår 😉

Symphonic Choirs är också en produkt från east west som jag verkligen imponeras av och nu vet jag east west har en deal som slutar 31 oktober där man kan köpa tex en east west gold paket och få en annan i pris likvärdig produkt gratis på köpet.

Är det nån som vet om den gratis produkten inkluderar deras Symphonic Choirs produkt alltså att man får den gratis när man köper tex east west gold paket ??? 😮😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra att känna till: i kommande nummer 10-08 testar vi nya Symphonic orchestra platinum plus complete!

Kan tyvärr inte avslöja betyget ännu...

/Mats

Okej jag förstår 😉

Symphonic Choirs är också en produkt från east west som jag verkligen imponeras av och nu vet jag east west har en deal som slutar 31 oktober där man kan köpa tex en east west gold paket och få en annan i pris likvärdig produkt gratis på köpet.

Är det nån som vet om den gratis produkten inkluderar deras Symphonic Choirs produkt alltså att man får den gratis när man köper tex east west gold paket ??? 😮😛

Angående Symphonic choirs så säljs inte den längre eftersom det skall komma en ny PLAY version ganska snart har EastWest meddelat. Går därför inte att få tag i den för tillfället om nu inte någon butik har några exemplar kvar.

/Memphis

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra att känna till: i kommande nummer 10-08 testar vi nya Symphonic orchestra platinum plus complete!

Kan tyvärr inte avslöja betyget ännu...

/Mats

Okej jag förstår 😆

Symphonic Choirs är också en produkt från east west som jag verkligen imponeras av och nu vet jag east west har en deal som slutar 31 oktober där man kan köpa tex en east west gold paket och få en annan i pris likvärdig produkt gratis på köpet.

Är det nån som vet om den gratis produkten inkluderar deras Symphonic Choirs produkt alltså att man får den gratis när man köper tex east west gold paket ??? 😛😄

Angående Symphonic choirs så säljs inte den längre eftersom det skall komma en ny PLAY version ganska snart har EastWest meddelat. Går därför inte att få tag i den för tillfället om nu inte någon butik har några exemplar kvar.

/Memphis

Tack för svaret Memphis 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...