I första hand då virtuellt på datorn. Har redan pillat lite med olika mjukvaror o så men de kan bli lite knöligt att göra allt med tangentbord o mus så har nu kommit fram till att försöka mig på ett köp av någon midi kontroller eller liknande.
Vad ja har förstått så är Behringer BCD 3000 ett bra startalternativ om man inte vill lägga ut en förmögenhet.
Jag har även kikat på en cdj-400, men priset e ganska så mycket mer.
Så jag tänkte antingen köpa en Behringer 3000 eller EN cdj-400 eftersom man även kan koppla dessa till datorn för att använda som kontroller.
Min fråga e då: Som nybörjare/hobby dj (än sålänge), vilket är det bästa att lära sig med/utveklas med?
(Priset är då en viktig faktor då man är fattig student)
Om nån vet nån dj-kurs eller nån man kan lära sig beatmixa o liknande hos i göteborg vore det guld 😲
Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.
Fråga
moonsmile01
Har tänkt att ja ska försöka lära mig mixa.
I första hand då virtuellt på datorn. Har redan pillat lite med olika mjukvaror o så men de kan bli lite knöligt att göra allt med tangentbord o mus så har nu kommit fram till att försöka mig på ett köp av någon midi kontroller eller liknande.
Vad ja har förstått så är Behringer BCD 3000 ett bra startalternativ om man inte vill lägga ut en förmögenhet.
Jag har även kikat på en cdj-400, men priset e ganska så mycket mer.
Så jag tänkte antingen köpa en Behringer 3000 eller EN cdj-400 eftersom man även kan koppla dessa till datorn för att använda som kontroller.
Min fråga e då: Som nybörjare/hobby dj (än sålänge), vilket är det bästa att lära sig med/utveklas med?
(Priset är då en viktig faktor då man är fattig student)
Om nån vet nån dj-kurs eller nån man kan lära sig beatmixa o liknande hos i göteborg vore det guld 😲
/Slog ihop 3 trådar/Soundborn
Redigerat av SoundbornLink to comment
Dela på andra sajter
23 svar på denna fråga
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.