Jump to content
Annons

iDrum för iPhone /Pocket guitar


4Trax

Recommended Posts

Nu när motorcykeltiden är förbi och nu åker kommunalt slog jag till på en application till iPhonen för att fördriva tiden på pendeln. iDrum från iZotope! För 38 ynka kroner (och kostnaden för iPhonen föstås 😐 )får man en trummaskin som är otroligt roligt. Låter bra gör den också. Massvis med ljud och enkel hantering inkl. att man kan jamma med sig själv när skärmen förvandlas till 16 små slagplattor som man kan välja seperata ljud för.

Har ni en iPhone så är 38 kr i princip gratis för det den levererar. KÖP!

iDrum

Tjackade även Pocket guitar (7kr) som är väldigt imponerade och skit kul men kanske inte så användbar förutom imponeringseffekten den har. Alla snubbar jag visar programmet för tappar hackan. Skulle brudar vara teknik intresserade hade man lätt haft halva inne. :rolleyes:

Pocket gura

Redigerat av 4Trax
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Tjackade även Pocket guitar (7kr) som är väldigt imponerade och skit kul men kanske inte så användbar förutom imponeringseffekten den har. Alla snubbar jag visar programmet för tappar hackan.

Jobbar du i en gruva? Eller varför går de runt med hackor? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjackade även Pocket guitar (7kr) som är väldigt imponerade och skit kul men kanske inte så användbar förutom imponeringseffekten den har. Alla snubbar jag visar programmet för tappar hackan.

Jobbar du i en gruva? Eller varför går de runt med hackor? 🙂

hahahahahahahahahahahaha....fy fan va bra............e nog lite trött...men ändå...hahahahahahahaha..igen..... 😄

Redigerat av serial69
Link to comment
Dela på andra sajter

Tjackade även Pocket guitar (7kr) som är väldigt imponerade och skit kul men kanske inte så användbar förutom imponeringseffekten den har. Alla snubbar jag visar programmet för tappar hackan.

Jobbar du i en gruva? Eller varför går de runt med hackor? 🤪

Haha. Ja, är gruvarbetare och dyslektiker i ett. Få som är!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...