Jump to content
Annons

YES..Äntligen har man dem i handen!


Dado

Recommended Posts

Annons
Yeah baby!

Nu håller jag mina två AC/DC biljetter i handen!

Nedräkningen har börjat.

SKA NI MED? 🙂

Tur du köpte två annars hade din trådöverskrift sett ut såhär:

Äntligen har man den i handen! 😄

Redigerat av aROCKER
Link to comment
Dela på andra sajter

Och biljettpriserna på biljettshoppen är ... som billigast 1395 kr. Dyrast 3995. Hur bra gruppen än är skulle jag aldrig föda sådana scalpers med mina pengar. No sir, jag står heller över än gagnar dem som utnyttjar systemet. 🙂

(Jaja, inget ont menat mot dig, Hego...)

OJ! 3995kr!!!! 😄

Ja, jag har också sett svåra priser på de där biljetterna men inte 3995. Det är ju lite för mycket för min plånbok.

Det hade varit kul, men som sagt; det finns en gräns för hur mkt jag kan lägga ut.

Anyways, grattis till er som fått tag på biljetter och jag hoppas (och tror) att ni kommer att få time of your life 😉

/CHAE

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag funderar på att dra in till Stockholm och köa för biljetter. Men hur fungerar det egentligen när man köar? Jag menar, det kan väl inte vara samma biljetter som man bokar över internet? Dom tar ju slut på 10 min. Dom måste väl ha ett antal biljetter tilldelat som dom får sälja till köande folk?

Link to comment
Dela på andra sajter

På de flesta konserter brukar det gå att köpa biljetter svart utanför o har man is i magen brukar priset gå ner efterhand som konsertstarten närmar sig...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...