musicpanda88 Posted September 27, 2008 Posted September 27, 2008 Klockan på sidan går ju fel med 1 timme är det något man kan ställa in själv eller är det moderatorernas klocka som behöver fixas. /mvh
Anders F Posted September 27, 2008 Posted September 27, 2008 Klockan på sidan går ju fel med 1 timme är det något man kan ställa in själv eller är det moderatorernas klocka som behöver fixas. /mvh Gå in på kontrollpanelen, och sedan foruminställningar så har du inställningarna för tiden där 😛 MVH Anders
Opus99 Posted September 27, 2008 Posted September 27, 2008 haha, skojar du att det tog mig att tag att fundera ut. Jag ringde fröken ur till slut, för att kolla om det var sommartid eller vad faän det var frågan om 😛
musicpanda88 Posted September 27, 2008 Author Posted September 27, 2008 haha, skojar du att det tog mig att tag att fundera ut. Jag ringde fröken ur till slut, för att kolla om det var sommartid eller vad faän det var frågan om 😛 Jag blev med väldigt misstänksam om det var nån tidsförskjutning jag missat xD
Recommended Posts