Jump to content
Annons

Studio forums bluesjam


Anders F

Recommended Posts

Annons
  • Svar 102
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Lite för jazzigt för att det ska bli några trummor för min del 😊

Inte ens lite trummor? :rolleyes:

Har slängt upp låten på en permanent länk här så att man slipper krånglet med att den blir deletad. 😳

http://www.pallkars.net/~zagabar/bluesjam%20bakgrund.aif

Är bara att PMa mig om det kommer en ny version av låten.

Underbart! Tack för hjälpen!

MVH

Anders

Link to comment
Dela på andra sajter

Lite för jazzigt för att det ska bli några trummor för min del 😄

Inte ens lite trummor? 🙂

Har slängt upp låten på en permanent länk här så att man slipper krånglet med att den blir deletad. 🙂

http://www.pallkars.net/~zagabar/bluesjam%20bakgrund.aif

Är bara att PMa mig om det kommer en ny version av låten.

Underbart! Tack för hjälpen!

MVH

Anders

Jag kan inte spela jazzigt för fem öre, hade det varit lite tuffare blues mer åt delta-hållet hade jag kanske kunnat göra ett försök däremot.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
Postat (redigerat)
Länge sedan vi hade inlägg på den här tråden, något nytt?

Senaste nytt är att det körde ihop sig för mig så det är hos mig saker har stannat. Men mitt pianospel skall bara spelas in och sen är det om Vaccum vill spela in en bas från början till slut eller om vi ska klippa och klistra, men det slänger jag iväg ett PM om när jag är klar med mitt. Jag hinner nog lite i helgen tror jag ☺️

MVH

Anders

Redigerat av Gizmozis
Link to comment
Dela på andra sajter

Länge sedan vi hade inlägg på den här tråden, något nytt?

Senaste nytt är att det körde ihop sig för mig så det är hos mig saker har stannat. Men mitt pianospel skall bara spelas in och sen är det om Vaccum vill spela in en bas från början till slut eller om vi ska klippa och klistra, men det slänger jag iväg ett PM om när jag är klar med mitt. Jag hinner nog lite i helgen tror jag 😉

MVH

Anders

isf.

Har man fortfarande möjlighet att bidra med lite gitarrlir måntro? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Länge sedan vi hade inlägg på den här tråden, något nytt?

Senaste nytt är att det körde ihop sig för mig så det är hos mig saker har stannat. Men mitt pianospel skall bara spelas in och sen är det om Vaccum vill spela in en bas från början till slut eller om vi ska klippa och klistra, men det slänger jag iväg ett PM om när jag är klar med mitt. Jag hinner nog lite i helgen tror jag 😛

MVH

Anders

isf.

Har man fortfarande möjlighet att bidra med lite gitarrlir måntro? 😉

Ja, det tycker jag man har 😛 Än en gång till alla. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt. Men som jag misstänkte så kommer det bli lugnare från och med v.4 🙂

MVH

Anders

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...