Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag fick frĂ„gan "har du mutat nĂ„n" 😛 ... Och jag antar att det Ă€r denna trĂ„d som Ă„syftas; under gamla demotejper:

83000.JPG

Jag stÀllde mig och tittade pÄ sidan och tryckte "uppdatera <F5>" ett par gÄnger, och siffran tickar upp med 2-5 visningar per minut.

Antingen sĂ„ Ă€r jag galet poppis 🙂 , eller sĂ„ Ă€r det nĂ„t vajsing nĂ„nstans... siffran ÄR vĂ€l osannolik? Precis NU har den tickat över 84000.

Hehe, lite ballt Àr det allt.

Annons
Postat (redigerat)
fick ju inte lĂ„tlĂ€nken att funka heller .... 🙂

Ah, dĂ„ Ă€r det du som Ă€r problemet 😛 ... du försöker gĂ„ng pĂ„ gĂ„ng klicka dig hela vĂ€gen fram, och med en dĂ„res envishet "det ska gĂ„ nĂ€sta gĂ„ng" 🙂

Fan, kanske ska uppdatera om det inte funkar... nĂ„n av de 84111 (!) kanske vill lyssna 🙂

Edit: 84157 ...

Stajo: LÀnken lÀngst ner i förstaposten funkade faktiskt. Men "min egen" lÀnk mitt i texten Àr uppdaterad och funkar nu oxÄ.

tjing

Redigerat av Vallhagen
Postat
fick ju inte lĂ„tlĂ€nken att funka heller .... 😆

Ah, dĂ„ Ă€r det du som Ă€r problemet 😆 ... du försöker gĂ„ng pĂ„ gĂ„ng klicka dig hela vĂ€gen fram, och med en dĂ„res envishet "det ska gĂ„ nĂ€sta gĂ„ng" 😛

Fan, kanske ska uppdatera om det inte funkar... nĂ„n av de 84111 (!) kanske vill lyssna 😛

Edit: 84157 ...

Stajo: LÀnken lÀngst ner i förstaposten funkade faktiskt. Men "min egen" lÀnk mitt i texten Àr uppdaterad och funkar nu oxÄ.

tjing

😎 tittar ju aldrig sĂ„ lĂ„ngt ner... ösig ju!

Postat

Hehehe.. tror nĂ„n Ă€r forumets gullegrisar 😆 DedĂ€r rekordet borde ju stĂ„ sig ett ganska bra tag ... haha...

FÄr man frÄga om autograf redan nu?

Postat

Nu har det gĂ„tt en vecka. Sen förra söndagen har alltsĂ„ mer Ă€n 20000 (!!!) anvĂ€ndare fluktat i trĂ„den. Totalt fler Ă€n 100000. 🙂 Troligt?? Det Ă€r mer Ă€n vad ett Ă„r av "den allmĂ€nna snacktrĂ„den" fĂ„r ihop pĂ„ 500 sidor.

106000.JPG

Om jag fattat indikationerna rÀtt, sÄ har det försvunnit inlÀgg de senaste dagarna i annat sammanhang. NÄt Àr lurt hÀr Olsberg! Men visst, jag behÄller gÀrna tittarrekordet...

Tjing

Bengan

Postat

Vi har vĂ„ra ögon pĂ„ dig, Vallhagen! 🙂

11298eyes4.jpg

UrsÀkta den nÄgot röriga ihopblandningen mellan plural och singularis.

• 7 mĂ„nader senare...
Postat (redigerat)

haha, bump! Av nÄgon rolig anledning kom jag ihÄg den hÀr trÄden och kunde inte lÄta bli att nu kolla hur mÄnga visningar den gamla trÄden har....

216 000 visningar! 😉

post-14346-1241799837_thumb.jpg

SĂ„ pĂ„ de 8 senaste mĂ„naderna sĂ„ har du fĂ„tt typ ytterligare 140 000visningar... Det mĂ„ste vara nĂ„n bugg eller? Inte för att din musik skulle vara dĂ„lig Valhagen, 😎 men det Ă€r en gammal trĂ„d i gamla delen av LĂ„tkritik.. sĂ„ jĂ€dra poppis kan den vĂ€l inte vara..? 😛 Hade varit intressant att höra ett utlĂ„tande frĂ„n herr Olsberg. 🙂

/M

Redigerat av Memphis
Postat

Jo, det Ă€r ett körigt liv hĂ€r. Jag ska snart flytta till större, enbart för att fĂ„ plats med alla parfymerade fan-brev frĂ„n Japan 🙂

• 1 mĂ„nad senare...
Postat
Jo, det Ă€r ett körigt liv hĂ€r. Jag ska snart flytta till större, enbart för att fĂ„ plats med alla parfymerade fan-brev frĂ„n Japan đŸ„°

🙂

nĂ€rmare 220 000 tittningar (😕) Ă€r ju helt insane!

Olsberg, hoo-hoo?

DieHard (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Fan killar se till att det kostar alla en spĂ€nn att lyssna sĂ„ kan ni bli miljonĂ€rer hĂ€r. 😄

Redigerat av DieHard

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.