Jump to content
Annons

Mac fundering


antepop

Recommended Posts

Annons
pme (oregistrerad)

Det torde vara beroende på vilken modell det är.... Men typiskt är det väl bara mac pro som gott om utbyggnadsmöjligheter.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det torde vara beroende på vilken modell det är.... Men typiskt är det väl bara mac pro som gott om utbyggnadsmöjligheter.

MEn om man säger iMac är det kört då?

Vadå "kört"? I stället för att ha en fet burk som är halvtom på insidan har du en skärm med en liten box bredvid. Det är ju knappast domedag och apokalypsm.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det torde vara beroende på vilken modell det är.... Men typiskt är det väl bara mac pro som gott om utbyggnadsmöjligheter.

MEn om man säger iMac är det kört då?

Vadå "kört"? I stället för att ha en fet burk som är halvtom på insidan har du en skärm med en liten box bredvid. Det är ju knappast domedag och apokalypsm.

Hehe...nej.... kört var kanske ett konstigt ordval 😉

Hur gör ni? Några schyssta tips på FW diskar....ska ev köpa en mac så jag vill ju veta vilka utlägg jag bör göra

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehehehe "..... en fet burk som är halvtom ..." ☺️

Större delen av gemene mans tower-burk brukar väl i regel vara luft samt ventitalation för att kompensera för att burken är just så stor?

Det finns liksom inte en chans att oavsett hur många externa apparater man har komma upp i samma otymplighet som ett tower innebär med en Mac (förutom Power Mac då).

När det gäller FW-diskar är jag snart på väg att köpa någon jag med (till Mac 😛). Jag tycker det är lite svårt att bestämma sig. Man hör så många skräckexempel om diskar som krachar varannan kvart och en del som har fläktar som låter som nuclear test zones.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehehehe "..... en fet burk som är halvtom ..." 😆

Större delen av gemene mans tower-burk brukar väl i regel vara luft samt ventitalation för att kompensera för att burken är just så stor?

Det finns liksom inte en chans att oavsett hur många externa apparater man har komma upp i samma otymplighet som ett tower innebär med en Mac (förutom Power Mac då).

När det gäller FW-diskar är jag snart på väg att köpa någon jag med (till Mac 😛). Jag tycker det är lite svårt att bestämma sig. Man hör så många skräckexempel om diskar som krachar varannan kvart och en del som har fläktar som låter som nuclear test zones.

Ja, det är svårt med externa...köpte en från lacie som det inte är någon av/på knapp så den står å snurrar hela tiden...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...