Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hallå där.

Ni må tycke jag är knas men jag undrar lite om tvspel.

älskade supercars II, myth och alla drömska spel till 8 och 16bitars.

vad är det läckraste ni vill tipsa om för vettig avkoppling mellan sessionerna i studion?

tycker PSP verkar trevligt, och turnevänligt. annars tänker jag mig xbox360 kanske?

ursäktar att jag postar här men övrigtkaterogin var flummig i överkant.

Annons
Postat

Varför inte ta en promenad i skogen istället? eller en joggingrunda? eller en cykeltur? eller vattenkrig? eller valfri fysisk aktivitet? Eller skaffa wii åtminstone. Man kan ju inte pausa en stillasittande aktivitet för en annan heller 😳

Postat
  Fidden sa:
Varför inte ta en promenad i skogen istället? eller en joggingrunda? eller en cykeltur? eller vattenkrig? eller valfri fysisk aktivitet? Eller skaffa wii åtminstone. Man kan ju inte pausa en stillasittande aktivitet för en annan heller 😳

Jodå, 360 är skitkul tycker jag. Är ingen spelare, men köper väll ett eller två spel/år och Halo 3 var riktigt kul! Om man gör något annat så måste man ju gå ut utanför dörren och då är det risk att man får lite färg i sommar. huuuuuu.....

Postat

cykling och kaffedrickande på st eriksplan efter cykelturen, fotbollsspelande och festande

finns redan på tapeten. försöker öppna upp för lite mer apatiskt beteende också! ;- )

Postat
  nilsemil sa:
cykling och kaffedrickande på st eriksplan efter cykelturen, fotbollsspelande och festande

finns redan på tapeten. försöker öppna upp för lite mer apatiskt beteende också! ;- )

du snackar med killen som sitter med laptopen i knät och tittar på fotboll 😳

Postat

Nackdelen med 360 är live-avgiften. Är du ute efter grafiken så är ju PS3 det andra alternativet men varför inte en Wii? Du får chansen att röra dig lite och du kan ladda ner de gamla 8/16/64 bit-spelen.

Postat

Jag har alla 3 (wii, 360 och ps3) Kan säga att jag tycker PS3an är bäst på alla sätt och kanter!"

Postat
  Alexho sa:
Jag har alla 3 (wii, 360 och ps3) Kan säga att jag tycker PS3an är bäst på alla sätt och kanter!"

Kan tänka mig det. Funderar själv på att införskaffan en til hösten. Måste vänja mig in med den tills Final Fantasy XIII kommer. 😄

Postat

MMO is the shit. Nä, allvarligt talat så tycker jag att onlinespel är grym avkopplande men lite riskabelt att det blir så kul att man hellre loggar på sitt favospel än lirar ... hmmm... så det här är ett dåligt tips för dig. Stryk det. NU.

Postat

Om man behöver lite avkoppling mellan varven, så ska det väl helst inte vara något avancerat spel som är lätt att fastna flera timmar med? Kanske en tripp till miniclip.com eller liknande siter med småspel kan vara rätt väg i stället...?

Postat

tror att det är nyttigare att dra ut på en cyckeltur eller dylikt när man inte klarar av att lysna igenom en låt för 3248972:a gången men tv spel är ju så j***a kul ju 😏.. funderar på att flyta in et PS2 på mitt rum(det är även här jag sitter och försöker spela in goa låtar, tittar på filmer, sover, läster studio... ja här gör jag la nästan allt helt enkelt) och helt enkelt sätta på något gamalt gott bilspel när sinnnet börjar rinna och orken inte finns kvar 😛

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.