Jump to content
Annons

Få in musiken i Pacemakern


ramoand

Recommended Posts

Tjena!

Vann en djtävling nyligen där förstaprsiet var en Pacemaker. Nu skall jag försöka få in musiken i den, men det går inte så bra. Jag har installerat Pacemaker Editor, men jag lyckas inte flytta över låtar och skapa mappar som t ex. "House" eller "Rock". Nån som vet hur man gör??

Sen när jag ska välja låt av dom som redan finns på Pacemakern så står det: "Disrupt line out?" där man kan svara antingen "cancel" eller "disrupt". Men hur jag än trykcer så händer inget. Va betyder det och hur gör jag att välja disrupt eller cancel?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Tjena!

Vann en djtävling nyligen där förstaprsiet var en Pacemaker. Nu skall jag försöka få in musiken i den, men det går inte så bra. Jag har installerat Pacemaker Editor, men jag lyckas inte flytta över låtar och skapa mappar som t ex. "House" eller "Rock". Nån som vet hur man gör??

Sen när jag ska välja låt av dom som redan finns på Pacemakern så står det: "Disrupt line out?" där man kan svara antingen "cancel" eller "disrupt". Men hur jag än trykcer så händer inget. Va betyder det och hur gör jag att välja disrupt eller cancel?

lyckades få in musiken, men kan fortfarande inte välja låt :S står bara "Disrupt line out?" o så kan man inte välja varken cancel eller distrupt.. :S

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns det ingen instruktionsbok lr FAQ på pacemakerns websida?

"Instruktionsbok" finns i form av en quick guide, o där står det inte så mycket. Men jag lyckades till slut få in musiken efter lite pillande.

Nu har jag ett annat problem... det är echo-effekten. Den är inte bpm-anpassad så de låter skit när man drar på den. När jag använde den i tävlingen lät det grymt, men nu e de helt kasst. Nån som vet hur man kan fixa det??

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu vet i alla fall jag inte ett skit om pacemakern utom att det är en liten handhållen manik man gör musik med, men om ingen svarar här så ta kontakt med nån support lr personal hos tillverkaren, de kan säkert hjälpa till med alla frågor.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
Testat att ladda ner manualen på deras hemsida?

Är ju busenkelt!

Deras forum har en del bra knep med för att använda den på bästa sätt.

www.pacemaker.net

Okaj, då måste man ju va medlem o så.. e de gratis o bli medlem där o få support eller??

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
Okaj, då måste man ju va medlem o så.. e de gratis o bli medlem där o få support eller??

Det hade gått fortare för dig att gå in på deras sida och kolla själv, än att skriva inlägg och vänta på svar....

Men ja, det är gratis, bara att regga sig...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...