Jump to content
Annons

Sole


karl

nå't att bygga vidare på  

15 röster

  1. 1. nå't att bygga vidare på

    • 1.Gör om
      2
    • 2.Fattar ingenting
      0
    • 3.Acceptabelt
      3
    • 4.Kör på
      7
    • 5.Top
      0


Recommended Posts

Möjligtvis ett som brusar mindre än behringern... eller köp någon av mina: ett Behringer MX8000 24-kanalsbord eller mitt 32kanals digitala RAMSA proffsbord..

..använder inget av dom för jag mixar i Cubase med 16 kanaler rakt in i datorn och en Mackie 1402VLZ

Det finns smarta lösningar oavsett vad du har för behov.. bara att ställa en fråga här på forumet t.e.x

Redigerat av demoniqus
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Möjligtvis ett som brusar mindre än behringern... eller köp någon av mina: ett Behringer MX8000 24-kanalsbord eller mitt 32kanals digitala RAMSA proffsbord..

..använder inget av dom för jag mixar i Cubase med 16 kanaler rakt in i datorn och en Mackie 1402VLZ

Det finns smarta lösningar oavsett vad du har för behov.. bara att ställa en fråga här på forumet t.e.x

Och vad skulle priset vara på nå'n av dom mixrarna???? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

jappe (oregistrerad)
LÅTNAMN:sole

ARTIST/GRUPP:karl

GENRE:float

LÅTLÄNGD:2:30

KOMPOSITÖR:karl

PRODUCENT:same

EV. MEDVERKANDE:10xkarl

INSPELNINGSÅR:..04

FORMAT: mp3

STORLEK:3.6Mb

STATUS: Skiss

LÅTLÄNK:sole  Nu har jag ändrat lite grann, så lyssna gärna igen och ge lite konst. kritik.

En liten låt som bara kom, lite ovan med dessa harmisar men funkar det?

Inte en effekt på grundsången, däremot på körerna( allt möjligt) 😆

bek009.gif

När jag lyssnar på detta får jag vibbar från Genesis och tidiga ELO("Eldorado" från -74 t.ex.)

Om jag kan gilla detta trots att mixen inte är jättebra så måste det vara något värt att utveckla. Jag gillar det.

Jag lyssnade också på "Cloue"...samma sak där - oslipad diamant.

Link to comment
Dela på andra sajter

Detta är grymt.....Nu väntar jag bara på inspelning som gör låten rättvisa , som demo passerar den nätt och jämnt i fråga om vad dina musikaliska ideer handlar om. Detta kan lyfta så otroligt mycket högre med rätt sorts teknikaliteter...men fortsätt du ....du får gärna gödsla ner demo-sidan ,talang finns i massor 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Och vad skulle priset vara på nå'n av dom mixrarna???? 😆

det ena för 7 det andra för 16 tusingar

OOoopps 😏 Jag ska kolla vad jag kan få fram ev.

Redigerat av karl
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...