zer (oregistrerad) Postat 31 mars 2008 Postat 31 mars 2008 Hej, är inte jätte insatt i allt det tekniska, och hoppas att någon av er kan hjälpa mig 😉 . Jag funderar på att köpa en bärbar dator(vista) och en extern hårddisk, och sedan installera FL 7+vsts+sampelljud på den externa hårddisken. Men jag har XP på min stationära dator, kan jag ha allt med musikskapande att göra på den externa hårddisken, och sedan bara switcha mellan den stationära och bärbara? Är det något annant man bör tänka på? Tack för svar 😄
Circulate (oregistrerad) Postat 3 april 2008 Postat 3 april 2008 Hej, är inte jätte insatt i allt det tekniska, och hoppas att någon av er kan hjälpa mig 😛 . Jag funderar på att köpa en bärbar dator(vista) och en extern hårddisk, och sedan installera FL 7+vsts+sampelljud på den externa hårddisken. Men jag har XP på min stationära dator, kan jag ha allt med musikskapande att göra på den externa hårddisken, och sedan bara switcha mellan den stationära och bärbara? Är det något annant man bör tänka på? Tack för svar 😆 Jag tror nog att det ska fungera. Är ju bara till att prova? 🙂
henrik.brunzell Postat 4 april 2008 Postat 4 april 2008 Visst går det kanske, men sannolikt måste du installera FL två gånger - en gång per operativsystem, och hålla reda på i vilken katalog det hamnar.
Gilbert Postat 5 april 2008 Postat 5 april 2008 Sök i forumet på "dualboot". En troligtvis bättre lösning.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.