Jump to content
Annons

Bilda band på distans?


therocker

Recommended Posts

Hej.

Är gitarist och skriver musik. Undrar om det är någon som är intresserad att bilda ett "distansband", alltså skriva o spela in musik över nätet. Behöver i så fall sångare, keyboardist, bassist o trummis, samt att ni har möjlighet att spela in er själva. Genren är rock/hårdrock/metall.

Har i liten skala samarbetat lite grand på detta sätt med olika folk o det funkar ganska bra, har lagt upp ett smakprov, en mix av två låtar jag gjort, (dom e inte riktigt färdiga än...) Klicka på länken, JensFröling Eller gå in på "låtar/rock/metall" i forumet och lyssna på "JensFröling". (Har fått hjälp med sång samt lite trummor på dom låtarna)

Kan de va nåt?

Hör av er!!

Hälsningar Jens 😲

Redigerat av therocker
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag är bassist och kan kanske bidra till några låtar. ska lyssna på det du gjort nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

nu har jag lyssnat och det låter väldigt mycke Bon jovi om dina låtar, inte dåligt men tyvärr tror jag inte jag kan tillföra något eftersom detta inte riktigt är min grej men lycka till iallafall. 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...