Markiie Posted March 16, 2008 Share Posted March 16, 2008 Tja! Har äntligen blivit klar med en inspelning och skulle nu göra en mixdown men då kommer det upp ett felmeddelande där det står: "An error ocurred during the export" Svårt att veta vad man har gjort fel när det inte står någon info om vad som gått snett. Vore jättetacksam om någon kunde hjälpa mej med att kanske nämna saker som skulle kunna va felinställt osv. Markuz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Memphis Posted March 16, 2008 Share Posted March 16, 2008 (edited) Sannolikt att den blåa avlånga markören överst i sequencern inte är inställd över det som skall exporteras så den är blå utan är röd. En fel man lätt gör. Stämmer detta tror du? Dra i den åt rätt håll så den omfattar hela låten innan du exporterar så ska du se att det fungerar. 😉 /Memphis Edited March 16, 2008 by Memphis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markiie Posted March 16, 2008 Author Share Posted March 16, 2008 Det är med stor säkerhet att den blåa avlånga markören överst i sequencern som inte är inställd över det som skall exporteras så den är blå utan är röd. En fel man lätt gör. Stämmer detta tror du? Dra i den så den omfattar hela låten innan du exporterar så ska du se att det fungerar. 😉 /Memphis Tja! Om du syftar på den dära "left och right locator" så har jag satt ut dem. Låten skuggas dock inte med varken röd eller blå färg utan grå om det har någon betydelse? Hade för mej att de ska vara ljusblått? Så nej, förmodligen är det inte problemet? tack för svaret! Vet du om de kan bero på något annat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Memphis Posted March 16, 2008 Share Posted March 16, 2008 (edited) Nej, annars vet jag inte vad det kan bero på men markören skall vara ljusblå och jag har aldrig sätt den vara grå. Kanske någon ljus- eller färginställning i programmet eller på skärmen som orsakar detta. Iallafall så får man precis det felmeddelandet om left-right-markören är felvänd och röd, så det varför därför jag misstänkte det. Vilken färg får du om du drar den åt andra hålllet? 😉 Lila? 😄 Testa iaf att göra det och exportera igen. /M Edited March 16, 2008 by Memphis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markiie Posted March 16, 2008 Author Share Posted March 16, 2008 Nej, annars vet jag inte vad det kan bero på men markören skall vara ljusblå och jag har aldrig sätt den vara grå. Kanske någon ljus- eller färginställning i programmet eller på skärmen som orsakar detta. Iallafall så får man precis det felmeddelandet om left-right-markören är felvänd och röd, så det varför därför jag misstänkte det. Vilken färg får du om du drar den åt andra hålllet? 😉 Lila? 😄 Testa iaf att göra det och exportera igen. /M Aalltså det finns ju två små trianglar att dra i, och de skuggar iaf det område jag vill ha mixdownen på nu så det borde inte vara fel. Hum... Alla spåren står Output bus1 om det har ngn betydelse, men det ska väl vara samma vad jag förstått isf? Om det är någon annan som vet så skriv gärna(A) Markus Link to comment Share on other sites More sharing options...
spectacell Posted March 17, 2008 Share Posted March 17, 2008 Skulle gissa på att loopmarkörerna är bakvända. Testa dra den vänstra till höger om den högra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
YellowStudio Posted March 17, 2008 Share Posted March 17, 2008 I transportpanelen till vänster ser du tiderna för L och R Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts