Jump to content
Annons

Mer kritik, tack!


martinm

Recommended Posts

Annons
Bengan (oregistrerad)

Efter att ha lyssnat SNABBT och KORT (typ 35 sekunder) så tycker jag att du skall höja bas och trummor ett snäpp samt kapa effekten på sången en hel massa. Backa, backa, backa.......resten får ngn annan tycka om!

Link to comment
Dela på andra sajter

först ett tips

Det låter för tunt när allting står i ett så stort, odämpat rum

och som Bengan tycker jag att dubdelayet ( eller pre-delayet på reverbet.)på sången går bort..det låter finlandsfärja och karaoke-kväll över det.

Det låter lite calypso om rytmen, men instrumenteringen låter pop..

Vad har du tänkt med låten? den ger, åtminstone mig, ett ganska splittrat intryck.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ursäkta!

Jag trodde att detta var en gratistjänst!

Har precis börjat testa min nya portastudio och känner mig varken som en musiker eller en frustrerad dito ännu.

Anledningen till låg input är att jag sitter med modemuppkoppling och därför inte tar tiden och kostnaden att ladda hem så många låtar att tycka till om just nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

nattvaktaren (oregistrerad)
Jag trodde att detta var en gratistjänst!

Det är det inte.

Någon tjänst alltså, utan ett community där man snackar om saker.

Berätta nåt om dig själv, kolla in lite vad som sagts i andra ämnen, läs gärna forumreglerna och

välkommen hit!

Link to comment
Dela på andra sajter

........tja...det kunde varit bättre om låten hade ett komp som spelade onbeat med den nervöse roboten som misshandlar en cymbal i bakgrunden , tillika en pytte piccolo mini virvel där han använder glasspinnar som trumstockar. Det -typ- skulle svänga bättre. Som det låter nu blir det tyvär en ofrivillig parallell till låttiteln .

Redigerat av Kill All Autotuner
Link to comment
Dela på andra sajter

Vad har du tänkt med låten? den ger, åtminstone mig, ett ganska splittrat intryck

Jag måste erkänna att jag tänker mycket lite när jag gör musik. Jag låter bara musik och text komma till mig rätt så spontant. Ibland funkar det och ibland funkar det inte, men man har ju hur många försök på sig som helst. Ingen stress alltså!

välkommen hit!

Tack!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...