randomwalk (oregistrerad) Postat 15 februari 2008 Postat 15 februari 2008 Hej Jag har nyligen satt ihop en studio hemma AnvĂ€nder Nuendo3 och fĂ„tt det mesta att fungera, men inte allt. Kommer att jobba med adio och vst-insrtument Jag heter Bosse och bor i Hanige Jag behöver hjĂ€lp med att komma igĂ„ng. Dels med en del instĂ€llningar av midi och audio, men ocksĂ„ hur man jobbar pĂ„ ett effektivt sĂ€tt. Ăr det nĂ„gon som "kan" Nuendo ordentligt och har lust att hjĂ€lpa mig med detta. DĂ„ menar jag inte via telefon eller mail, utan hjĂ€lp pĂ„ plats. Du fĂ„r 300 kr / timme för besvĂ€ret. Hör av Dig till boo@computerart.se om Du tycker det lĂ„ter intressant.
Gilbert Postat 15 februari 2008 Postat 15 februari 2008 Du vet vÀl att du har gratis svensk telefonsupport pÄ Nuendo?
Nyborjarnisse Postat 15 februari 2008 Postat 15 februari 2008 đ Nej , det visste jag inte. Men jag söker Ă€ndĂ„ praktisk hjĂ€lp. Jag tror det Ă€r ett bra komplement till alla manualer, forum mm Nu ökar timpeningen till 350 kr / timmen
Björn Olsberg Postat 15 februari 2008 Postat 15 februari 2008 Kanske Producers Seminar för Cubase & Nuendo Àr intressant? https://www.studio.se/index.php?showtopic=48758 DÀr finns tvÄ mer avancerade seminarier men Àven ett nybörjarsemianrium. Som medlem pÄ Studio forum fÄr du seminariet och tilltugg för 300 kronor. Och möjlighet att trÀffa och utbyta kunskap med andra likasinnade.
Nyborjarnisse Postat 15 februari 2008 Postat 15 februari 2008 Nu har jag fÄtt kontakt med nÄgra personer som kan hjÀlpa mig att komma igÄng. Tack för lÀnktips mm
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.