Jump to content
Annons

Metalprojekt


Recommended Posts

Annons
  • Svar 66
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

😆

Tack print, men klappa för allt i världen inte ihop. *s*

För tillfället så har jag inte fått tag i någon lämplig sångare, tanken är väl att det skulle vara sång på. Jag har tonvis med låtmaterial på datorn, som bara måste pysslas ihop. Svårt att få ihop tiden med arbete och familj bara... haha

Link to comment
Dela på andra sajter

Påminner mig om en fest jag var på för ett tag sedan när jag helt plötsligt fann mig halvliggande i en soffa, seendes dubbelt, och skrikande: "Det är lite väl mycket gitarronani här!!" 😠

Haha, nej, det här var ju egentligen rätt så schysst för att va sån därn hårdrock. 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Lasse Mongo (oregistrerad)

Citat från Michael Angelo's "Speed kills"

"Most guys that cut down on speedplaying can't play fast"

Kul att det fortffarande finns brilljanta gitarrister kvar.

Korken av och kör så det ryker............

Schhkål tamefaan"

Link to comment
Dela på andra sajter

Gött lite John Petrucci över gitarr spelet alldrig fel.

Tycker det låter mer som yngwie än petrucci om jag ska vara ärlig :rolleyes:

Men det är bra jobbat ändå 😄

Ciao!

Efter att lyssnat på rästen så håller jag med och tar tillbax mitt gammla inlägg.

Link to comment
Dela på andra sajter

um..hm..öhm...öh..... det blev lite reklam där ? Svårt att tycka något om 22 sekunders snuttar.......öh

Haha, jo men 22 sekunders snuttar är ju bättre än 21 sekunders snuttar i alla fall. Har ingen sångare än, och att lägga upp hela låtar utan sång... bara massa kompande tycker jag inte är någon idé. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Asbra. Planer på ett band eller?!? Med låtar som har texter ?!?! 😄

Tackar! Ja det är meningen. Skriver all musik själv nu, spelar in idéerna i cubase. Målet är att skriva klart allting, och lägga sången hemma i datorn... ragga ett skivkontrakt och gå in och spela in allt på "riktigt" i någon fet studio.

Link to comment
Dela på andra sajter

Snabbt o ännu snabbare... är fingrarna nermalda till straxt ovanför knogarna efter ett sånt rejs? 😆

Det här var jäkligt trevligt..vore skoj o höra ett klipp när eventuell sång har gjort entré också.

Haha... vilka fingertoppar... jag har inga fingrar kvar 🙁

Kul att du tyckte om det 🙂 Ska försöka få lite sång lagd inom snar framtid.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bengan (oregistrerad)

jag tycker så här; Hellre en hel låt än fem 22- (eller 21- eller 20-)sekunderssnuttar....bra lirat. Tror du tjänar på att lugna ner liret ibland, bara för att hålla lyssnaren alert. Men det är vällirat..det är det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo det blir att lägga upp hela låtar sedan självklart, är i ett lite tidigt skede nu bara. Kul som fanken i alla fall att några av er tycker om det :rolleyes:

Förresten, fick just tag i en grym bassist 😄

Redigerat av wicked_s
Link to comment
Dela på andra sajter

Du spelar tekniskt sett skitbra. Grymt snyggt flyt och närapå perfekt timing. Det enda som stör mig är kompen, de känns alldeles för enkla lite som att du skiter i musiken bara du får spela nåt jättesvårt.

Snabb gitarr är ingen kompensation för litet könsorgan 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Du spelar tekniskt sett skitbra. Grymt snyggt flyt och närapå perfekt timing. Det enda som stör mig är kompen, de känns alldeles för enkla lite som att du skiter i musiken bara du får spela nåt jättesvårt.

Snabb gitarr är ingen kompensation för litet könsorgan 🙁

😛 ???

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...